رپورتاژ آگهی

آزمون آیین نامه اصلی و نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

اگر باید در آزمون آیین نامه اصلی شرکت کنید اما زمان کافی برای مطالعه کتاب آیین‌نامه را ندارید، نگران نباشید. چون تنها راه قبولی مطالعه کتاب نیست. شما می‌توانید با مرور سوالات آیین نامه رانندگی با جواب آنها، برای این آزمون آماده شوید. در ادامه روش تضمینی قبولی در آیین‌نامه اصلی با صرف کمترین زمان را به شما معرفی می‌کنیم.

آزمون آیین نامه اصلی

برای گرفتن گواهینامه ابتدا باید در کلاس‌های تئوری و عملی یکی از آزموشگاه‌های رانندگی شرکت کنید. پس از گذراندن این کلاس‌ها، آزمون آیین‌نامه از شما گرفته می‌شود. این آزمون 30 سوال دارد و شما 20 دقیقه فرصت دارید که به آنها پاسخ دهید. سوالات آیین نامه راهنمایی رانندگی برای سنجش اطلاعات شما در مورد اصول و قوانین رانندگی است.

در واقع شما باید هم از نظر مهارت عملی نمره کافی را دریافت کنید و هم از نظر دانش تئوری اطلاعات کافی را داشته باشید. اطلاعاتی از قبیل شناخت تابلوهای راهنمایی و رانندگی، حق‌ تقدم‌ها و مسائل فنی خودرو، در قالب 4 مدل سوال حفظی، مفهومی، تحلیلی و تجربی در آزمون آیین‌نامه مورد سنجش قرار می‌گیرد.

قبولی در آزمون آیین نامه اصلی

آزمون آیین‌نامه به‌‌صورت کشوری برگزار می‌شود. سوالات آن مشابه سوالات آزمون‌های دوره‌های قبلی بوده و شما می‌توانید با مرور چند دوره از سوالات آیین‌نامه، تسلط کافی را برای قبولی در این آزمون به‌دست آورید.

نکات مهم در مورد آزمون آیین‌نامه

توجه به نکات زیر در زمینه آزمون آیین نامه ضروری است:

حتی اگر قصد مطالعه کتاب آیین‌نامه برای قبولی در این آزمون را دارید، حتما چند دوره از سوالات آزمون‌های قبلی را بررسی کنید. این کار باعث می‌شود که با روال و مدل سوالات آشنا شوید.

بخشی از سوالات آیین‌نامه مفهومی است و پاسخ به آنها به اطلاعات کلی و تمرکز نیاز دارد.  با توجه به مضطرب‌بودن افراد در جلسه امتحان، حل نمونه‌ سوالات آزمون‌های قبلی در پاسخ به این سوالات بسیار کمک است.

نمونه سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی رانندگی را به‌صورت تفکیک‌شده بر اساس موضوع بخوانید تا راحت‌تر به مباحث تسلط پیدا کنید.

سوالات آزمون آیین‌ نامه اصلی

افراد زیادی هستند که سوالات آزمون آیین نامه اصلی را در وب‌سایت خود بارگزاری کرده‌اند. اما نمی‌توان به همه وب‌سایت‌ها اعتماد کرد. در واقع بعضی از افراد تنها به‌دنبال سود هستند و تعهدی در قبال درست‌بودن اطلاعات و پاسخنامه‌ها ندارند. پیشنهاد ما در این زمینه مراجعه به یک وب‌سایت مورد اعتماد است.

در وب‌سایت مرسی تست نمونه سوالات آیین‌نامه اصلی، 20 آزمون آنلاین آیین نامه و مباحث مهم آزمون آورده شده است. علاوه‌بر این، مرسی تست یک بسته طلایی برای افرادی که وقت کافی ندارند، طراحی کرده است. با استفاده از این بسته به‌‌صورت تضمینی و 100 درصد در آزمون اصلی آیین نامه قبول خواهید شد.

آزمون آیین نامه اصلی حاوی 30 سوال است که بر اساس محتوای کتاب آیین‌نامه از جمله مباحث علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوها، حق تقدم و مسائل فنی خودرو طراحی می‌شود.  راه دیگری به‌جز مطالعه کتاب برای قبولی در این آزمون وجود دارد و آن مرور نمونه سوالات آیین نامه اصلی دوره‌های قبل است.

شما می‌توانید برای دریافت رایگان این نمونه سوالات، شرکت در آزمون آنلاین  و مشاهده سرفصل‌های مهم امتحان، به وب‌سایت مرسی تست مراجعه کنید. افرادی که فرصت خیلی کمی دارند، می‌توانند از بسته طلایی مرسی تست استفاده کنند.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا