موبایل و تبلت

گلکسی A24 چهار آپدیت اصلی اندروید را دریافت می کند

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری مهم هستند، اما اجازه دهید با آن روبرو شویم که اکثر تولیدکنندگان اندروید در انتشار به‌روزرسانی‌های به موقع خیلی خوب نیستند. این مورد در مورد سامسونگ صدق نمی کند زیرا این شرکت با بازی نرم افزاری خود در سطح کاملاً متفاوتی قرار دارد و به روز رسانی های طولانی تر و به موقع را برای همه دستگاه های خود از جمله مدل های ارزان قیمت منتشر می کند.

اخیراً، این برند با گسترش سیاست به‌روزرسانی 4 ساله خود به یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های سری A خود یعنی گلکسی A24، نمونه‌ای دیگر را برای صنعت معرفی کرد. سامسونگ در اوایل این هفته گلکسی A24 را به عنوان یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه معرفی کرد. این گوشی زیر گلکسی A34 با قیمت کمتر از 300 دلار قرار دارد. شاید انتظار نداشته باشید که یک گوشی به این ارزانی حتی به‌روزرسانی‌های به موقع را دریافت کند، اما سامسونگ همچنان از انتظارات فراتر می‌رود.

این برند تایید کرده است که گلکسی A24 که با اندروید 13 از پیش نصب شده عرضه شده، چهار به روز رسانی مهم اندروید دیگر را دریافت خواهد کرد. این بدان معناست که دستگاه تا انتها تا اندروید 17 به روز خواهد شد. در اوایل سال 2022، سامسونگ اعلام کرد که چهار نسل ارتقاء رابط کاربری One UI و سیستم‌عامل اندروید و پنج سال وصله امنیتی را برای گوشی‌های خود ارائه می‌کند که از سری گلکسی S21 در سال 2021 شروع می‌شود. از آن زمان، این برند این خط‌ مشی به روز شده را گسترش داده تا موارد بیشتری را شامل شود.

تولیدکنندگان دیگر، به‌ویژه شرکت های چینی مانند اوپو و وان پلاس، تلاش می‌کنند تا با ارائه چهار به‌روزرسانی بزرگ، این شکاف را پر کنند، اما انتظار می‌رود که این در درجه اول برای مدل‌های پرچمدار آنها اعمال شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا