نرم افزار و اینترنت

با این اپلیکیشن مجهز به ChatGPT چت تصویری داشته باشید

آیا تا به حال فکر کرده اید که ChatGPT یک شخص واقعی باشد که با می توان با آن صحبت کرد؟ Call Annie یک اپلیکیشن جدید است که مکالمات ویدیویی یک به یک را با یک ربات مجهز به ChatGPT فعال می کند. این اپلیکیشن یک آواتار زن است که می تواند مکالمه عادی با کاربران داشته باشد.

فهرست توضیحات آن در اپ استور، موضوعات مختلف گفتگو را توصیف می کند که «دوست هوش مصنوعی» قادر به انجام آن است؛ به عنوان مثال، می توان از آن برای درک موضوعات پیچیده، یادگیری زبان جدید، بهبود دانش عمومی، آماده شدن برای مصاحبه و موارد دیگر استفاده کرد. در ادامه این فهرست آمده است که صحبت کردن رودررو به طور همزمان، طبیعی‌تر و سریع‌تر از تایپ کردن و خواندن متن است.

چندین کاربر با ربات مجهز به ChatGPT صحبت کرده اند و فیلم های ضبط شده را در وب آپلود کرده اند. در حالی که به نظر نمی رسد پاسخ ها تاخیر زیادی داشته باشند، صدای ربات در ضبط های به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران به صورت رباتیک به نظر می رسد. توسعه دهندگان این اپلیکیشن در پستی در ردیت اشاره کردند که تصویر اصلی صورت آنی با استفاده از Midjourney ایجاد شده است.

با این حال، حالات چهره به طور همزمان با استفاده از پردازش روی دستگاه برای مطابقت با گفتار تولید شده متحرک می شوند. به همین دلیل، این اپلیکیشن رایگان برای استفاده در حال حاضر به موتور عصبی اپل متکی است و حالت تماس ویدیویی آن فقط در مدل‌های آیفون 12 یا جدیدتر موجود است. کاربران با مدل‌های قدیمی‌تر آیفون به تماس‌های صوتی محدود می‌شوند. با این حال، Call Annie با رایانه‌های مک که از تراشه‌های سری M اپل پشتیبانی می‌کنند و macOS 13 یا بالاتر را اجرا می‌کنند نیز سازگار است.

این ربات همچنین می تواند با ارائه اطلاعات در مورد چیزهای مختلف مانند آداب و رسوم محلی و جاذبه های دیدنی به کاربران در ماجراجویی های سفر کمک کند. با این حال، در مورد حریم خصوصی، توسعه دهندگان ادعا می کنند که تمام مکالمات با ربات هوش مصنوعی محرمانه نگه داشته می شود. در حین پاسخ به یک کاربر، آنها گفتند که هیچ صدای ضبط شده ای ذخیره نمی شود و فقط “رونوشت ذخیره می شود/به ChatGPT ارسال می شود تا همه دیالوگ ها دریافت شود.”

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا