گجت و پوشیدنی

فیرفون هدفون ماژولار و قابل تعمیر Fairbuds XL را معرفی کرد

فیرفون از هدفون ماژولار و قابل تعمیری به نام Fairbuds XL رونمایی کرد. طراحی Fairbuds XL جدید ماژولار با 11 قسمت است، بنابراین هدفون به راحتی جدا شده و تعمیر می شود.

چیزی مانند تعویض بالشتک های گوش ساده است و حتی نیازی به ابزار ندارد. هنگامی که ظرفیت باتری شروع به کاهش کرد، می توانید آن را نیز تعویض کنید (بعد از 500 چرخه شارژ، 80 درصد خواهد بود). اجتناب از ضایعات الکترونیکی بخشی از ماموریت شرکت و بخشی دیگر تامین منابع و اجزاء به طور مسئولانه است.

Fairbuds XL از 100 درصد آلومینیوم بازیافتی و 80 درصد پلاستیک بازیافتی و با یک کیسه نساجی 100 درصد بازیافتی ساخته شده است. حتی لوازم الکترونیکی داخل نیز از خمیر لحیم قلع 100 درصد بازیافت شده استفاده می کنند. این هدفون جدید دارای درایورهای 40 میلی متری بوده و از بلوتوث 5.1 با aptX HD (به علاوه AAC و SBC)، همراه با اتصال چند نقطه ای استفاده می کنند.

همچنین آن را می توان در حالت سیمی نیز از طریق درگاه USB-C استفاده کرد، اگرچه جک 3.5 میلی متری ندارند. انرژی این هدفون با باتری 800 میلی آمپر ساعتی قابل تعویض توسط کاربر تامین می شود. این 26 ساعت با فعال کردن قابلیت حذف نویز فعال و 30 ساعت بدون آن دوام خواهد داشت. می‌توانید پیکربندی Fairbuds XL را با استفاده از برنامه Fairbuds موجود برای اندروید و iOS تنظیم کنید.

وزن این هدفون 330 گرم و دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش پاشش است. طراحی تاشو برای حمل و نقل آسان دارند. Fairbuds XL در حال حاضر در اروپا با قیمت 250 یورو / 220 پوند در دسترس است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا