رپورتاژ آگهی

بهترین ساعت‌های اپل برای مادرانی که عاشق ورزش و فناوری هستند

چرا اپل واچ بهترین توصیه برای مادرانی است که به دنبال خرید ساعت هوشمند هستند!؟ من محمد کدخدایی با تجربه 10 ساله در حوزه فناوری، امروز در این مقاله از مهام دیجی برای ارائه بهترین مدل از ساعت های هوشمند Apple Watch در کنار شما هستم. مهام دیجی متعلق به شرکت همراه تجارت مهام وارد کننده با سابقه برای انواع واچ اولترا، سری 8 و سری SE با بهترین قیمت بازار است. لطفا برای بررسی و خرید اپل واچ از عمده فروش با ما همراه باشید.

چرا اپل واچ برای خرید مناسب است ؟!

ساعت اپل به عنوان یک استاندارد طلایی برای فناوری قابل پوشیدن شناخته شده است و با معرفی سری 8 و Apple Watch Ultra به‌روزرسانی Apple Watch SE در پاییز گذشته، این روند ادامه پیدا می‌کند. هر مدل جدید، ویژگی‌های پیشرفته‌تری برای ردیابی سلامتی را برای نظارت بر سلامت قلب، دمای بدن و عادات خواب، و اطلاعات مفید دیگر مانند ردیابی دوره عادت ماهانه که برای بانوان مناسب است را ارائه می‌دهد

همچنین سنسورها و پردازنده‌های به‌روزرسانی شده این مدل‌ها با ویژگی تشخیص سقوط و اتفاقات ناگهانی با فناوری جدیدتر کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد در صورت عدم دسترسی به تلفن، با خدمات اورژانس تماس بگیرید. برای کمک به شما در انتخاب ساعت اپل، چند مدل برتر را بر اساس ویژگی‌ها و قیمت ارائه داده‌ایم.

ساعت هوشمند Apple Watch Ultra مقاوم‌ترین مدل از تمامی مدل‌های اپل واچ جدید 2023 است، ساعت “واچ اولترا” طراحی شده تا در مقابل ضربه و سقوط بهترین مقاومت را داشته باشد؛ پس برای ورزش‌های حرفه ای واقعا مناسب است. این مدل دارای بدنه‌ای از تیتانیوم با کیفیتی در حد صنایع هوافضا است. صفحه‌ی شیشه‌ای سافایر که مقاومت در برابر همه چیز از جمله گرد و غبار، باران، خراشیدگی، سقوط و شکست را دارد نیز روی این مدل نصب شده. همچنین با استاندارد MIL-STD-810H برای مقاومت در برابر آب، ضربه و دما تایید شده است، بنابراین شما به عنوان یک مادر ورزشکار می‌توانید در کمپینگ، پیاده‌روی یا غواصی از آن استفاده کنید.

چرا اپل واچ اولترا بهترین ساعت هوشمند اپل برای مادران است؟!

اپل واچ الترا یک نسخه کاملاً جدید از مچ‌بند هوشمند Apple است که از صفر به منظور پشتیبانی از چالش‌های بیرون از منزل طراحی شده است. جعبه‌بندی ( بدنه ) آن از تیتانیوم درجه فضایی با صفحه کریستالی سافایر برای مقاومت بیشتر در برابر همه چیز به عنوان محکم ترین ساعت هوشمند حال حاضر شناخته می شود، این جنس از خراشیدگی و خرابی‌ها در محیط‌های سخت کوهنوردی در امان است و همچنین شرایط آب و هوایی قطب جنوب نیز را تحمل می کند.

واچ اولترا مجهز به باتری عالی با ظرفیت 60 ساعت استفاده، ارائه شده است. اپل واچ الترا از قابلیت‌های بهداشت و ایمنی بهبودیافته ای همچون شناسایی سقوط و حوادث اتومبیلی بهره مند است، این ساعت دارای گیرنده جی پی اس فرکانس دوگانه برای دقت بیشتر و حفاظت از اطلاعات شخصی و با فضای ذخیره‌سازی عالی قابل استفاده می باشد.

در ادامه درباره اپل واچ 8 صحبت می کنیم

مشخصات فنی Apple Watch Series 8 به این شرح است:

اندازه صفحه نمایش: 41 یا 45 میلی‌متر

عمر باتری: 36 ساعت (با حالت ذخیره انرژی)

ظرفیت ذخیره‌سازی: 32 گیگابایت

ویژگی‌های کاربردی:

ویژگی‌های جدید سلامتی، عمر باتری بلندتر، پردازنده و حسگرهای به‌روزشده است. ساعت هوشمند Apple Watch Series 8 یک قدم بزرگ برای واچ نام‌آشنای اپل است. این مدل اپل واچ نه تنها شامل یک چیپ به‌روزشده از نوع S8 است، بلکه دو حسگر جدید برای تشخیص سقوط و حوادث اتومبیلی نیز دارد. این امکان را به شما می‌دهد که از ساعت برای تماس با خدمات اورژانس استفاده کنید زمانی که نمی‌توانید به تلفن یا دکمه OnStar در ماشین‌تان دسترسی داشته باشید؛ امکانات بی نظیر در دسترس شما است.

بدنه ساعت از آلیاژ فضایی با بازیافت 100٪ تشکیل شده است که به صورت کلی به اپل واچ 8 قدرت کافی برای کنترل حوادث روزمره و همچنین مقابله با حوادث فیزیکی اتفاقی را می‌دهد. همچنین، صفحه نمایش شیشه‌ای آن نیز برای مقابله با خطوط و شکستگی‌ها طراحی شده و با استفاده از شیشه Ion-X اپل طراحی شده‌ و بسیار شفاف و مقاوم به نظر می رسد.

مدل Series 8 همچنین به ویژگی‌های سلامتی مانند ECG داخلی و حسگر قلب مجهز شده است تا بازخوردی در مورد نرخ ضربان قلب، ریتم و حتی سطح اکسیژن خون ارائه بدهد و کمک کند تا سلامتی خود را کنترل کنید. در صورت بروز مشکلات ناگهانی؛ می توانید روی امکانات اپل واچ برای حوادث اضطراری حساب کنید.

قابلیت استفاده از تماس و پیامک اضطراری در هنگام قطع بودن شبکه مخابراتی؛ یکی از ویژگی‌های جدید برای سری ۸ اپل واچ است. این ویژگی در حالت تماس و پیامک اضطراری، به اپل واچ امکان متصل شدن به ماهواره‌ها را می‌دهد تا در صورت سقوط، تصادف یا اورژانس پزشکی، با مراکز اضطراری تماس بگیرد. همچنین، با به‌روزرسانی ارائه شده باتری، شما می‌توانید با استفاده از حالت صرفه جویی در مصرف باتری، تا ۳۶ ساعت از واچ سری 8 خود استفاده کنید.

سری هرمس زیر مجموعه سری هشت

اگر به دنبال خرید یک ساعت هوشمند طراحی شده توسط یک برند معتبر هستید، ساعت هوشمند هرمس سری اپل یک گزینه شیک برای علاقه‌مندان به مد است. ساعت هوشمند هرمس ذاتا اپل واچ سری 8 است، اما شما قابلیت استفاده از صفحات نمایش ویژه هرمس و طرح های مختلف روی قاب ساعت را خواهید داشت. علاوه بر این، دارای بندهای با کیفیت و شیکی است که مناسب با سلیقه شما عرضه می‌شوند. همچنین با باتری دارای عمر طولانی تر و به مدت ۳۶ ساعت ( در حالت ذخیره انرژی ) و ظرفیت ذخیره‌سازی 32 گیگابایت به شما اجازه می‌دهد که تمامی وظایف خود را به راحتی با این ساعت هوشمند انجام دهید.

سری SE یعنی ارزان و مقرون به صرفه

سایر مدل‌های اپل واچ ممکن است برای بعضی افراد خیلی گران باشند، پس Apple Watch SE یک راه حل قابل قبول و ارزان قیمت است. این مدل می‌تواند به خوبی برای افرادی که به دنبال ردیابی سلامتی، موقعیت مکانی، و تشخیص سقوط هستند، مناسب باشد.Apple Watch SE  در دو سری ارائه شده که دارای صفحه نمایش بزرگ به اندازه 40 یا 44 میلیمتر، است و قابلیت ردیابی فعالیت، تنفس، خواب، و ضربان قلب دارد. همچنین، با بهره‌گیری از سنسورهای پیشرفته، می‌توانید تشخیص دهید که آیا شما سقوط کرده‌اید یا نه.

در مورد ویژگی های دیگر Apple Watch SE باید بگویم که این محصول شامل ویژگی Family Setup یک دستیار تمام عیار خانواده است و البته شامل ویژگی های مراقبتی و پیگیری موارد اورژانسی نیز می باشد.

خرید اپل واچ به قیمت عمده

برای بررسی امکانات ، مشخصات و خرید ساعت هوشمند اپل به مهام دیجی مراجعه کنید. مهام دیجی زیر نظر شرکت همراه تجارت مهام فعالیت می کند و متعلق به یک شرکت وارد کننده اپل واچ در ایران است. بهترین قیمت خرید واچ اپل را در مهام دیجی تجربه خواهید کرد. همچنین تمام کالاها کاملا اورجینال ارائه شده و بی نظیر هستند. راهنمایی در زمینه خرید اپل واچ نیز در مهام دیجی به صورت کاملا رایگان و حرفه ای خواهد بود. منتظر شما هستیم.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا