کامپیوتر

اپل مک استودیو را با M2 مکس و M2 اولترا تازه کرد

مک استودیو، رایانه دسکتاپ کوچک و در عین حال قدرتمند اپل، امروز به‌روزرسانی جدیدی را دریافت می‌کند. با این تازه سازی، محصول اپل حالا به تراشه M2 مکس و M2 اولترا مجهز شده است. فرم فاکتور برای مالک فعلی مک استودیو آشنا به نظر می رسد. اساساً شبیه یک مک مینی بلند به نظر می رسد که تقریباً سه برابر بلندتر از مک مینی است.

تفاوت اصلی این است که تراشه جدید عملکردهای جدیدی را باز می کند. با M2 Max، اپل وعده جهش 20 درصدی عملکرد را در مقایسه با M1 Max داده است. با انتشار این محصول، اپل از M2 Ultra نیز رونمایی می کند. بار دیگر، نشان دهنده جهش 20 درصدی در عملکرد CPU و 30 درصد افزایش در عملکرد GPU در مقایسه با M1 Ultra است. وقتی صحبت از موتور عصبی می شود، 40 درصد سریعتر است.

با M2 Ultra، مشتریان می توانند تا 192 گیگابایت رم (حافظه یکپارچه) دریافت کنند. مک استودیو مجهز به M2 Ultra ظاهراً 6 برابر سریع‌تر از سریع‌ترین مک مبتنی بر اینتل است. در بخش اتصال، پهنای باند ویدیو افزایش یافته، به این معنی که می توانید صفحه نمایش 8K را با نرخ تازه سازی سریع وصل کنید. و اگر پول زیادی دارید، حتی می توانید تا شش استودیو نمایشگر XDR را به همان مک استودیو متصل کنید.

منبع
techcrunch
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا