نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن زوم به تلویزیون های سری سونی براویا می آید

تلویزیون های سونی براویا اولین سخت افزاری خواهند بود که از برنامه آینده زوم برای تلویزیون در Google Play پشتیبانی می کنند. اگرچه کار از راه دور کاهش یافته، ولی آنهایی که هنوز از کار در خانه یا ترتیبات ترکیبی لذت می‌برند به زودی می‌توانند از روی کاناپه‌های اتاق نشیمن خود در جلسات مجازی شرکت کنند.

تلویزیون‌های Bravia وب‌کم داخلی ندارند، بنابراین برای انجام تنظیمات باید یک Bravia Cam خریداری کنید. علاوه بر فعال کردن تماس‌های زوم، لوازم جانبی 200 دلاری می‌تواند تنظیمات صدا و تصویر را بر اساس موقعیت مکانی و فاصله شما از تلویزیون تنظیم کند. همچنین به شما امکان می‌دهد تلویزیون خود را با حرکات دست و بدون برداشتن کنترل از راه دور کنترل کنید، هشدار نزدیکی را فعال می‌کند که تشخیص می‌دهد بچه‌ها خیلی نزدیک می‌نشینند (همانطور که معمولاً انجام می‌دهند) و یک حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی اضافه می‌کند که در صورت عدم وجود کسی، صفحه نمایش را کم‌نور می‌کند. در حال تماشا است.

سونی می گوید برنامه Zoom for TV “تا اوایل تابستان” برای تلویزیون های Bravia در دسترس خواهد بود. شوسوکه توموناگا، رئیس طراحی محصول براویا شرکت، گفت: “این مشارکت به مشتریان ما امکان می‌دهد از ارتباطات ویدیویی واقعی‌تر روی یک صفحه تلویزیون بزرگ در اتاق نشیمن لذت ببرند و آنها را قادر می‌سازد تا با افرادی که برایشان مهم است ارتباط برقرار کنند. در مورد، اینکه آیا آنها در خانه کار می کنند، از راه دور یاد می گیرند، یا فقط با دوستان و خانواده ملاقات می کنند.”

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا