نرم افزار و اینترنت

9 ابزار آنلاین برای ویرایش و برش ویدیوها

چه در حال ایجاد وبلاگ شخصی یا مطالب تبلیغاتی باشید، ویرایش ویدیو می تواند تأثیر و کیفیت محتوای شما را افزایش دهد. اما سرمایه گذاری در نرم افزارهای گران قیمت ویرایش ویدیو ممکن است همیشه امکان پذیر نباشد. خبر خوب این است که شما مجبور نیستید. ما در این مقاله به معرفی چند ابزار آنلاین برای برش و ویرایش ویدیو خواهیم پرداخت.

1. Adobe Express

ابزار ویدیوی آنلاین رایگان ادوبی به شما کمک می‌کند ویدیوها را در یک لحظه به طول کامل ببرید. شما می توانید از این ابزار به صورت رایگان در هر مرورگر وب و حتی گوشی های هوشمند استفاده کنید. علاوه بر برش ویدیو، می توانید از این Adobe Express برای تغییر نسبت تصویر کلیپ ویدیویی خود نیز استفاده کنید.

به این ترتیب، می توانید اطمینان حاصل کنید که ویدیوی شما برای بارگذاری در هر پلتفرمی از جمله فیس بوک، یوتیوب و اینستاگرام آماده است. در حالی که اگر به دنبال کوتاه کردن سریع ویدیوها هستید، برنامه رایگان Adobe Express یک راه حل عالی است، اگر می‌خواهید به قابلیت‌های پیشرفته ویرایش ویدیو و تصویر دسترسی داشته باشید، می‌توانید به پلن پریمیوم نیز ارتقا دهید.

2. 123Apps

اگر می خواهید کلیپ های ویدیویی را به صورت آنلاین با استفاده از مرورگر خود کوتاه کنید، 123Apps یک ابزار عالی است. این پلتفرم تقریباً از هر نوع فرمت ویدیویی پشتیبانی می کند، تا 4 گیگابایت در هر کلیپ. به غیر از برش کلیپ ها، می توانید از این ابزار برای چرخاندن جهت فیلم های خود، تغییر سرعت پخش، افزودن متن به فریم های ویدیو و موارد دیگر استفاده کنید.

پس از اتمام کار بر روی ویدیو، 123Apps به طور خودکار فایل های شما را از سرورهای خود حذف می کند. به این ترتیب، می توانید مطمئن باشید که هیچ کس جز شما به ویدیوهای شما دسترسی نخواهد داشت.

3. Video Candy

Video Candy یک ابزار آنلاین رایگان ویرایش ویدیو است که یک رابط کاربر پسند برای برش کلیپ های ویدیویی شما ارائه می دهد. این پلتفرم از طیف وسیعی از فرمت ها پشتیبانی می کند و می توانید کلیپ های ویدیویی کوتاه شده خود را بدون هیچ واترمارکی دانلود کنید.

این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد تا کلیپ های ویدیویی را برش دهند، بچرخانند، فلیپ و فشرده و یا ادغام کنند. علاوه بر این، می توانید از Video Candy برای ساخت فیلم های استاپ موشن و نمایش اسلاید نیز استفاده کنید. یکی از بهترین ویژگی های این ابزار این است که می توانید بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری از آن استفاده کنید.

4. VEED

VEED کوتاه کردن کلیپ های ویدیویی خود را به طول کامل در عرض چند ثانیه آسان می کند. می‌توانید نوار لغزنده داخلی را روی پلتفرم بکشید تا طول کلیپ خود را تنظیم کنید، یا اگر می‌خواهید مشخص باشد، مدت زمان آن را تایپ کنید.

این پلتفرم از چندین فرمت ویدیویی از جمله MP4، AVI، MOV، GIF و غیره پشتیبانی می‌کند، بنابراین لازم نیست نگران مشکلات تبدیل فرمت یا سازگاری باشید. این امر VEED را به گزینه ای عالی برای ویدیوهایی که قصد آپلود در یوتیوب، اینستاگرام و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی را دارید تبدیل می کند. از آنجایی که VEED بسیار کاربرپسند است، کاملاً آنلاین است. علاوه بر این، حتی نیازی به ثبت نام برای استفاده از برش ویدیوی رایگان VEED ندارید.

5. Clideo

Clideo یک پلتفرم عالی تریم و ویرایش ویدیو برای مبتدیان است زیرا یک رابط بصری ارائه می دهد که حتی به مبتدیان کمک می کند فیلم های چشمگیر ایجاد کنند. این پلتفرم به شما اجازه می‌دهد تا کلیپ‌های ویدیویی را با هر طول و در هر فرمتی بدون هزینه کوتاه کنید. همچنین نیازی به دانلود یا نصب نرم افزار اضافی ندارید. شما فقط می توانید از مرورگر وب Clideo استفاده کنید.

این ابزار از همه فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با علامت‌گذاری ابتدا و انتهای کلیپ خود، ویدیوها را تا 500 مگابایت تنها در چند ثانیه کوتاه کنید. هنگامی که ویدیوی شما کوتاه شد، می توانید آن را در دستگاه خود ذخیره کنید یا از آن در Google Drive یا Dropbox نسخه پشتیبان تهیه کنید. به غیر از کوتاه کردن کلیپ های ویدیویی، می توانید از این ابزار آنلاین برای افزودن جلوه ها، زیرنویس ها و موارد دیگر استفاده کنید.

6. WonderShare Filmora

WonderShare Filmora یک ابزار آنلاین رایگان است که به شما امکان می دهد ویدیوهای جذاب با طول مناسب ایجاد کنید. این پلتفرم با رابط کاربری بصری و طیف وسیعی از ابزارهای ویرایش داخلی طراحی شده است که به شما کمک می کند ویدیوهای خود را به راحتی برش دهید. برای برش یک ویدیو، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کلیپ را از رایانه خود آپلود کنید یا یک پیوند ویدیویی را بچسبانید (حداکثر اندازه مجاز فایل 100 مگابایت است). سپس می‌توانید از نوار لغزنده برای برش ویدیو و دانلود یا صادر کردن ویدیوی کوتاه شده استفاده کنید.

7. YouTube Studio

اگر می‌خواهید ویدیویی را که قبلاً در یوتیوب آپلود کرده‌اید، بدون نیاز به آپلود مجدد آن برش دهید، YouTube Studio یک گزینه عالی است. یوتیوب این گزینه را برای ویدیوهایی که کمتر از شش ساعت هستند ارائه می دهد. با این حال، توجه داشته باشید که نمی‌توانید ترتیب کلیپ‌ها را در ویدیوی خود تغییر دهید. شما فقط می توانید قسمت هایی از ویدیو را برش دهید.

بهترین چیز در مورد استفاده از دستگاه اصلاح کننده ویدیوی داخلی یویتوب استودیو این است که پس از ویرایش ویدیو، تعداد بازدید، نظرات و حتی URL آن ثابت می ماند. علاوه بر کوتاه کردن ویدیو، می‌توانید موسیقی اضافه یا تغییر دهید، میزان صدای موسیقی را تنظیم کنید، و برخی از چهره‌ها یا مناطق را محو کنید.

8. InVideo

InVideo یک ابزار مبتنی بر وب با استفاده آسان است که به شما کمک می کند ویدیوها را به طول دلخواه خود برش دهید. این پلتفرم قادر به پردازش کلیپ های ویدیویی تا 800 مگابایت است و از طیف وسیعی از فرمت های ویدیویی از جمله MP4 و WebM پشتیبانی می کند. برخلاف چندین تریمرها ویدیوی رایگان دیگر، InVideo به شما امکان می دهد ویدیوهای کوتاه شده را به صورت رایگان و بدون واترمارک دیجیتال دانلود کنید. این تضمین می کند که شما یک محصول نهایی حرفه ای و صیقلی دارید که می تواند در هر پلتفرم مورد نظر شما آپلود شود.

9. WeVideo

چه بخواهید یک ویدیو را از ابتدا ویرایش کنید یا فقط طول یک کلیپ را کوتاه کنید، تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید یک حساب WeVideo است. این پلتفرم که با رابط کاربری آسان برای کشیدن و رها کردن طراحی شده، به شما امکان می دهد ویدیوهای تاثیرگذار را به صورت رایگان برش دهید. هنگامی که ویدیوی خود را کوتاه کردید، می توانید با استفاده از ابزار WeVideo، ویدیو را با برش دادن، افزودن انتقال و متن و موارد دیگر سفارشی کنید.

پس از اینکه ویدیوی شما بریده شد و مطابق میل خود ویرایش شد، می توانید آن را صادر کنید تا با جمعیت به اشتراک بگذارید. در حالی که ویدیوهای دانلود شده با استفاده از طرح رایگان دارای واترمارک هستند، می‌توانید برای دسترسی به ویژگی‌های بیشتر و کلیپ‌های بدون واترمارک، آن را به یکی از طرح‌های پولی ارتقا دهید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا