نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت از ابزارهای خرید مبتنی بر هوش مصنوعی در بینگ و اج معرفی کرد

مایکروسافت به عنوان بخشی از تلاش خود برای گنجاندن هوش مصنوعی در اکثر محصولات و خدمات خود، اکنون ابزارهای خرید جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را در Bing و Edge معرفی کرده، که شرکت ادعا کرده، به خریداران کمک می‌کند هنگام خرید آنلاین کالاها صرفه‌جویی بیشتری کنند.

ویژگی‌های جدید شامل راهنمای خرید، تطبیق قیمت، و خلاصه مرور است. به عنوان مثالی از نحوه عملکرد راهنمای خرید جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، مایکروسافت می‌گوید که کاربرانی که به دنبال خرید از مدرسه هستند می‌توانند به سادگی”لوازم دانشگاهی” را در کادر جستجوی Bing تایپ کنند و دستیار خرید هوش مصنوعی یک “راهنمای خرید مناسب” ایجاد می‌کند.

راهنمای خرید سفارشی شامل فهرستی جامع از نظر دسته بندی می شود، و همچنین پیشنهاداتی را برای محصولات خاص ارائه می دهد که برای دانش آموزان مفید خواهد بود. علاوه بر این، این ابزار همچنین می‌تواند جزئیات چندین مورد مشابه را در کنار هم نشان دهد تا مقایسه را آسان‌تر کند. اگر در آمریکا مستقر هستید، می‌توانید فوراً در نوار کناری Edge یا در Bing Chat به راهنمای خرید دسترسی پیدا کنید.

در سطح جهانی، این ویژگی در Edge شروع به کار کرده و در آینده در چت Bing در دسترس خواهد بود. اگر در کشور شما در دسترس است، می‌توانید از طریق bing.com در رایانه یا تلفن همراه یا از طریق برنامه بینگ در گوشی هوشمند خود به این ویژگی دسترسی داشته باشید. کاربران Edge نیز می توانند از این ویژگی در رایانه خود استفاده کنند.

دومین ویژگی جدید Price Match است که پس از خرید، قیمت یک کالا را کنترل می‌کند و در صورت کاهش قیمت، به شما کمک می‌کند تا از خرده‌فروش مطابقت قیمت داشته باشید. این ویژگی به زودی در آمریکا عرضه می شود. سومین و آخرین ویژگی جدید، Review Summares است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از بینگ چت برای بررسی خلاصه‌ای از هر محصول آنلاین بخواهند و نگاهی سریع به بینش‌ها و نظرات برتر در مورد آن ارائه دهند. این ویژگی از امروز در سراسر جهان عرضه می شود.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا