لپ تاپ

عرضه لنوو YOGA Air 14s با پردازنده سفارشی AMD R7 7840S

لنوو اخیراً تعدادی لپ‌تاپ جدید معرفی کرده و بسیاری از لپ‌تاپ‌های موجود خود را با پردازنده‌های جدید سری Ryzen 7 ارتقا داده است. یکی از ورودی‌های جدید به مجموعه این برند، لپ‌تاپ YOGA Air 14s است که با ساختاری نازک و سبک مشابه سایر مدل‌های این سری عرضه می‌شود. بیایید نگاهی دقیق تر به مشخصات آن بیندازیم.

سری YOGA لنوو به خاطر سبک‌وزنی خود شناخته می‌شود و YOGA Air 14s نیز از این قاعده مستثنی نیست. این محصول با طراحی شیک و تنها 1.28 کیلوگرم وزن دارد و دارای بدنه حکاکی شده CNC و بسیار نازک است. YOGA Air 14s به پردازنده سفارشی AMD R7 7840S مجهز شده که یک نسخه پکیج شده FP8 از پردازنده R7 7840U است. همچنین دارای 32 گیگابایت حافظه، 1 ترابایت SSD، باتری 70 وات ساعتی و آداپتور برق 65 وات است.

صفحه نمایش این لپ تاپ 14.5 اینچ است و وضوح 2.9k، نرخ تازه سازی 90 هرتز و 100 درصد طیف رنگی P3 را ارائه می دهد. پنل OLED روی نوت بوک 600 نیت را ارائه می دهد و از لمس پشتیبانی می کند. این لنوو از جدیدترین ترکیب 6 بلندگوی لنوو برای تجربه چندرسانه ای بهبود یافته استفاده می کند. لنوو لپ‌تاپ را با رنگ سبز و نقره‌ای عرضه می‌کند. در حال حاضر برای پیش خرید در وب سایت رسمی شرکت فهرست شده است. با این حال، لنوو اعلام نکرده است که این لپ تاپ چه زمانی به فروش می رسد یا قیمت آن چقدر خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا