نرم افزار و اینترنت

7 ابزار هوش مصنوعی که به شما در نوشتن ایمیل کمک می کند

با پیشرفت هوش مصنوعی مولد، نوشتن ایمیل شاید دیگر کار دلهره آور نباشد. ربات‌های چت مانند ChatGPT به شما کمک می‌کنند تا ایمیل‌ها را پیش‌نویس کنید، اما باید از ربات چت درخواست کنید و محتوا را کپی و جایگذاری کنید. با این حال، ابزارهایی وجود دارند که با پلتفرم ایمیل شما یکپارچه می شوند و به شما امکان می دهند مستقیماً از صندوق ورودی خود ایمیل ایجاد کنید.

در این مطلب چند ابزار برتر هوش مصنوعی وجود دارد که به شما در نوشتن ایمیل در کمترین زمان کمک می کند. اینها شامل افزونه های کروم، ابزارهای مبتنی بر وب و افزونه‌های Google Workspace هستند.

1. ChatGPT for Gmail

اگر ترجیح می دهید از ChatGPT استفاده کنید، ChatGPT for Gmail شاید بهترین افزونه باشد. افزونه مرورگر یک نماد OpenAI را در کنار دکمه ارسال اضافه می کند. با کلیک بر روی آن یک کادر محاوره ای باز می شود که می توانید از آن برای ارسال یک درخواست به ChatGPT استفاده کنید. این ابزار همچنین پیشنهاداتی را برای درخواست ها به شما ارائه می دهد. بنابراین، اگر هنوز نوشتن دستورات موثر را یاد نگرفته‌اید، این ویژگی را بسیار مفید خواهید یافت.

به همین ترتیب، وقتی هر ایمیلی را باز می کنید، یک نماد OpenAI را در کنار دکمه Reply خواهید دید. می توانید روی آن کلیک کرده و انتخاب کنید که آیا می خواهید اطلاعاتی را درخواست کرده، از فرستنده تشکر کنید، پیشنهاد را رد کنید و غیره. بر اساس ایمیل اصلی و پاسخی که انتخاب می‌کنید، ChatGPT کل پاسخ را تولید می‌کند.

این ابزار یک پلن رایگان دارد که در بیشتر موارد کافی است. اما برای استفاده از آن، باید یک حساب ChatGPT داشته باشید. همانطور که از نام آن پیداست، فقط با جیمیل کار می کند. بنابراین اگر از هر سرویس ایمیل دیگری استفاده می کنید، گزینه ای برای شما نیست.

2. WriteMyEmail

WriteMyEmail یک ابزار مبتنی بر وب است که به شما کمک می کند ایمیل های واضح و مختصر بنویسید. این ابزار الگوهای مختلفی را ارائه داده که به شما کمک می کند یک ایمیل عالی، پاسخ دهید یا پیگیری کنید. پس از ثبت نام و انتخاب پلن، می توانید به قالب ها دسترسی داشته باشید. اینها به شما امکان می‌دهند یک پیش‌نویس ایمیل را تایپ کنید، استابل را انتخاب کنید، و در مورد پاسخ‌ها، ایمیل اصلی را جایگذاری کنید. WriteMyEmail ایمیل را در عرض چند ثانیه تولید می کند.

از آنجایی که این یک ابزار مبتنی بر وب است، حتی اگر از سرویس گیرنده های ایمیل دسکتاپ استفاده کنید، عالی عمل می کند. پلن رایگان ویژگی های لازم را برای استفاده شخصی ارائه می دهد. با این حال، محدود به 2000 کلمه در ماه است.

3. AI Email Writer

AI Email Writer یکی از بهترین افزونه های هوش مصنوعی Google Workspace است که به طور یکپارچه با جیمیل کار می کند. پس از نصب افزونه، آیکون پاکت نامه را در سمت راست می بینید که ابزار را در نوار کناری باز می کند. سپس می‌توانید روی هر ایمیلی در صندوق ورودی خود کلیک کنید و AI Email Writer به شما کمک می‌کند تا یک پاسخ را بنویسید.

برای انجام این کار، از شما می خواهد که تن را انتخاب کنید، به طور خلاصه به ابزار بگویید چه می خواهید بگویید و زبان را انتخاب کنید. این افزونه نه تنها محتوا را تولید می کند، بلکه یک ایمیل پیش نویس را با تمام فیلدهای پر شده باز می کند. به طور مشابه، برای ایجاد ایمیل های جدید نیز عالی عمل می کند. بهتر از همه، AI Email Writer می تواند ایمیل ها را به حدود 25 زبان مختلف پیش نویس کند. با این حال، پلن رایگان فقط 10 اعتبار ارائه می دهد.

4. Addy AI

Addy AI یک افزونه مفید و بصری است که با Gmail و Outlook یکپارچه کار می کند. هر زمان که پیش‌نویسی برای ایمیل جدیدی ایجاد می‌کنید، Addy AI از شما می‌خواهد پیامی را که می‌خواهید ارسال کنید، به اشتراک بگذارید. سپس کل ایمیل را حتی با امضای شما با یک کلیک تولید می کند. از آنجایی که به شما امکان می‌دهد لحن پیش‌فرض، زبان، طول پاسخ و گزینه‌های شخصی‌سازی را تنظیم کنید، لازم نیست هر بار که ایمیل می‌نویسید نگران این جزئیات باشید.

هنگام ایجاد پاسخ، به طور خودکار پیام ارسال شده در ایمیل اصلی را خلاصه می کند، راه های مختلفی را برای پاسخ دادن به شما پیشنهاد می کند و سپس پاسخ را بر اساس دستورالعمل های شما ایجاد می کند. اگر از سرویس دیگری غیر از Gmail یا Outlook استفاده می‌کنید، می‌توانید روی نماد افزونه از نوار ابزار کلیک کنید، نماد پاکت را انتخاب کنید و از Addy AI برای نوشتن ایمیل استفاده کنید. با این حال، باید ورودی و خروجی را به صورت دستی جایگذاری کنید. Addy AI اجازه می دهد سه ایمیل رایگان در روز ایجاد کنید.

5. GMPlus

GMPlus از مدل OpenAI GPT برای کمک به نوشتن ایمیل استفاده می کند. شاید بهترین چیز در مورد آن کتابخانه ای از بیش از 50 درخواست از پیش ساخته شده برای انواع مختلف ایمیل باشد. بنابراین می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید برای ارائه بازخورد یا پذیرش دعوت‌نامه یک ایمیل بنویسید و اجازه دهید GMPlus بقیه موارد را مدیریت کند.

با این حال، همچنان می‌توانید درخواست‌های سفارشی اضافه کنید، تن و زبان را انتخاب کنید و در صورت تمایل طول ایمیل را مشخص کنید. پلن رایگان دارای محدودیت پنج درخواست در روز است. بنابراین، شما باید 9.90 دلار برای محدودیت افزایش یافته بپردازید. با این حال، اگر مایل به هزینه 16.90 دلار در ماه هستید، می توانید به مدل GPT-4 نیز دسترسی داشته باشید.

6. Sendr AI

اگر به دنبال یک افزونه بدون سر و صدا هستید که به شما در نوشتن ایمیل با استفاده از GPT کمک کند، Sendr AI را امتحان کنید. افزونه کروم با جیمیل کار می کند و دکمه جدیدی را در کنار ارسال اضافه می کند. وقتی روی آن کلیک می‌کنید، ابزار از شما می‌خواهد که «ماهیت ایمیل» را بنویسید.

سپس به طور خودکار آن را به یک ایمیل مناسب و حرفه ای تبدیل می کند و همچنین موضوع را به خط موضوع اضافه می کند. هنگامی که به یک ایمیل پاسخ می دهید، Sendr AI اجازه می خواهد که از آخرین ایمیل موجود در رشته برای ایجاد یک پاسخ متنی استفاده کند. Sendr AI به شما امکان می دهد 1000 ایمیل رایگان در ماه بنویسید که در بیشتر موارد کافی است. اما اگر به موارد بیشتری نیاز دارید، باید از تیم هوش مصنوعی Sendr درخواست کنید.

7. Help me write by Google Workspace Labs

اگرچه به عنوان یک ابزار جداگانه در دسترس نیست، Help me write یکی از ویژگی های جیمیل است که می توانید با ثبت نام در Google Workspace Labs از آن استفاده کنید. پس از ثبت نام برای کمک به نوشتن جیمیل، یک نماد قلم را در کنار گزینه های قالب بندی مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی آن دکمه های Help me write را نشان می دهد. در اینجا می توانید دستور نوشتن ایمیل را وارد کنید.

اگر ترجیح می‌دهید اولین پیش‌نویس را خودتان بنویسید، می‌توانید از گزینه‌های رسمی کردن، کوتاه کردن یا گسترش دادن برای تنظیم دقیق پیش‌نویس استفاده کنید. به همین ترتیب، حالت I’m Feeling Lucky وجود دارد که جزئیات خلاقانه ای مانند تبدیل پیام ایمیل شما به شعر را اضافه می کند. اگر از جیمیل استفاده می کنید و ترجیح می دهید افزونه دیگری را در مرورگر خود نصب نکنید، فعال کردن این ویژگی شاید بهترین گزینه باشد.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا