موبایل و تبلت

تبلت ویوو پد ایر معرفی شد

ویوو به تازگی از تبلت جدیدی با عنوان ویوو پد ایر در چین رونمایی کرد. تبلت جدید ویوو دارای صفحه نمایش 11.5 اینچی 2.8K با نسبت تصویر 3:2 بوده که وسعت رنگ DCI-P3 و نرخ تازه سازی قابل توجه 144 هرتز تطبیقی ارائه می دهد.

ویوو پد ایر مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 870 بوده که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عملکردی روان را در اختیار قرار می دهد. باتری دستگاه 8500 میلی آمپر ساعتی ظرفیت داشته و از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می کند. زمانی که می‌خواهید صدا را افزایش دهید، چهار بلندگو با اتاق‌های صوتی فوق‌العاده بزرگ و جلوه‌های صوتی Super Audio Computed بسیار لذت بخش هستند.

ویوو پد ایر با پشتیبانی از vivo Pencil2 خلاقیت را در بر می گیرد و یادداشت برداری و طراحی بصری را امکان پذیر می کند. در بخش نرم افزاری، این تبلت رابط کاربری جدید OriginOS 3 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا کرده و  یک رابط کاربر پسند ارائه می‌کند که برای ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن بهینه شده است. یک چیز جالب این است که می توانید به راحتی چیزهایی را بین تبلت، رایانه و تلفن خود به اشتراک بگذارید.

این تبلت نازک و سبک است که حمل آن را آسان می کند. به راحتی توسط اثر انگشت لکه نمی شود و در رنگ های خوبی مانند آبی، صورتی و نقره ای می آید. در حال حاضر، ویوو هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت Vivo Pad Air یا زمان عرضه آن ارائه نکرده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا