سخت افزار

ترامستر از NASهای جدید F2-212 ،F4-212 و U4-212 رونمایی کرد

ترامستر اخیراً طراحی جدید سری NAS F2-212، F4-212 و U4-212 را منتشر کرده که از TRAID، سیستم فایل BTRFS، Snapshot و TFSS پشتیبانی می کند و پشتیبان گیری قوی تر از داده ها و تجربه چند رسانه ای خانگی بهتر را ارائه می دهد که کاملاً نیازهای کاربران شخصی و خانگی را برآورده می کند.

سری 212 NAS از عناصر طراحی کاملاً جدید و تطابق رنگ استفاده می کند و دارای طراحی ظاهری شیک تر و مدرن تر، اتلاف گرما بهتر، نویز کمتر و نصب و استفاده راحت تر است. طراحی سینی هارد بدون ابزار، نصب و حذف هارد دیسک ها را بدون ابزار آسان می کند. و طراحی منحصر به فرد Push-lock جدید به طور خودکار سینی هارد دیسک را هنگام قرار دادن هارد درایو قفل می کند و از افتادن یا قطع شدن هارد دیسک جلوگیری می کند.

این ذخیره سازهای تحت شبکه جدید مجهز به پردازنده قدرتمندتر ARM V8.2 Cortex-A55 64 بیتی 1.7 گیگاهرتزی چهار هسته ای بوده، و جدیدترین سیستم TOS 5 اجرا کرده و از ابزار مدیریت آرایه دیسک انعطاف پذیر TRAID پشتیبانی کرده که راه حل مدیریت آرایه دیسک بهینه، انعطاف پذیر و الاستیک را در اختیار کاربران قرار می دهد.

پشتیبانی از Snapshot و TerraMaster File System Snapshot (TFSS) بر اساس سیستم های فایل Btrfs، ارائه راه حل های حفاظتی و بازیابی کامل داده ها در صورت از دست رفتن داده ها، خواه به دلیل خطاهای عملیاتی یا آسیب دیسک سخت و حتی حملات باج افزار باشد.

F2-212 تا 44 ترابایت حافظه خام را پشتیبانی می کند و F4-212 و U4-212 می توانند تا 88 ترابایت را پشتیبانی کنند که می تواند فضای ذخیره سازی ابری خصوصی با ظرفیت بالا را برای خانواده ها و تیم های کوچک فراهم کند. این دستگاه ها مجهز به جدیدترین سیستم عامل TOS 5 که شامل تعداد زیادی برنامه های پشتیبان گیری، اشتراک گذاری فایل و همگام سازی است، پشتیبان گیری از داده ها و همکاری از راه دور را می توان به راحتی اعمال کرد.

با پشتیبانی از جدیدترین سرویس گیرنده موبایل TNAS Mobile آی او اس و اندروید، می توانید از انواع دستگاه های تلفن همراه برای دسترسی و مدیریت ایمن فایل ها در هر زمان و مکان استفاده کنید و با نصب برنامه Terra Photo در TNAS Application Center، کاربران می توانند از ابزارهای مدیریت هوشمند برای پشتیبان گیری استفاده کنند، عکس های طبقه بندی شده را به اشتراک گذاشته و سازماندهی کنند. می تواند کارهای سخت تر و تعداد بیشتری از کاربران همزمان را نسبت به نسخه های قبلی خود انجام دهد.

قابلیت رمزگشایی سخت افزار ویدیویی 4K قدرتمند و سازگار با پروتکل uPnP/DLNA. با برنامه اختصاصی “سرور چندرسانه‌ای” TerraMaster یا سرورهای چندرسانه‌ای شخص ثالث (Emby، Plex)، می‌تواند ویدیوها را به انواع دستگاه‌های چندرسانه‌ای از جمله تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، Roku، اپل تی وی، گوگل کروم کست، آمازون فایر تی وی و هوشمند و تلویزیون هوشمند پخش کند و تجربه‌های سرگرمی ثابت و قابل اعتمادی را به کاربران ارائه دهد. F2-212 اکنون در سراسر جهان با قیمت 169.99 دلار در دسترس است.

منبع
terra-master
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا