رپورتاژ آگهی

بهترین باربری پرند کدام است؟

پرند یکی از شهر های تازه تاسیس استان تهران است که جمعیت زیادی در این ناحیه زندگی می کنند. علاوه بر این راه اندازی شهرک های صنعتی و نواحی صنعتی در این ناحیه سبب شده است که نیاز به خدمات باربری به صورت فزاینده ای زیاد شده باشد. اما در این شرایط بسیاری از افراد و مجموعه هایی که دارای مجوز های قانونی نیستند و به صورت واسطه ای اقدام به ارائه خدمات باربری می نمایند مشکلات بسیاری برای هموطنان گرامی ایجاد کرده اند.

مجموعه هایی که به صورت واسطه ای خدمات باربری پرند را ارائه می نمایند سبب افزایش هزینه ها و کرایه های خدمات شده و با ارائه خدماتی با کیفیت بسیار کم و عدم مسئولیت پذیری مشکلات زیادی برای صنایع و اشخاص مختلف در این ناحیه ایجاد کرده اند. از همین جهت در این مقاله تصمیم گرفتیم یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های باربری پرند که با بیش از 30 سال سابقه خدمات تخصصی برای ارسال بار و کالا در اختیار شما قرار میدهد را معرفی نماییم.

شرکت حمل و نقل و باربری پرند آنی بار به عنوان یکی از قدیمی ترین ها و معتبر ترین ها در حوزه حمل و نقل بار و کالا از تهران و خصوصا پرند به صورت حرفه ای با کمترین هزینه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. در ادامه این مقاله به بررسی خدمات باربری پرند آنی بار می پردازیم.

بزرگترین ناوگان باربری در پرند

مجموعه آنی بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری پرند دارای بزرگترین ناوگان حمل و نقل در این ناحیه و در کل کشور می باشد. آنی بار با در اختیار داشتن انواع خودروهای باربری امکان انتقال محموله و کالاهای مختلف شما را با کمترین هزینه فراهم می نماید.

همانطور که می دانید محموله های مختلف دارای ابعاد، وزن و شرایط خاص هستند و بسیاری از آنها نیاز به خودروهای مخصوص برای انتقال دارند. مانند محموله های سنگین و فوق سنگین. در ناوگان باربری پرند آنی بار می توانید انواع خودروهای زیر را در اختیار داشته باشید:

  1. انواع کامیون ( 10 تن / 15 تن / 911 )
  2. تریلی ( کفی / چادری / کمرشکن / کمپرسی )
  3. خاور ( مسقف / روباز )
  4. نیسان وانت

این خودروهای باربری علاوه بر باربری پرند برای انتقال محموله ها از سایر نقاط کشور نیز در اختیار شما قرار خواهند گرفت. اگر در انتخاب خودروی مناسب برای انتقال محموله های خود دچار تردید هستید فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و با کارشناسان آنی بار مشاوره نمایید.

خدمات باربری پرند آنی بار

همانطور که گفته شد، مجموعه آنی بار یکی از قدیمی ترین شرکت های حمل و نقل در کشور می باشد که به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات باربری پرند به شما عزیزان است و از آنجایی که این شرکت انواع خودروهای باری را در اختیار دارد ، محموله ها و کالاهای مختلف را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید.

هر نوع کالا و محموله ای که محدودیت خاصی از طرف قانون برای انتقال آن وضع نشده باشد به صورت تخصصی و با کمترین قیمت منتقل می شود. در لیست زیر برخی از این محموله ها مشاهده می شود:

  • حمل و نقل انواع لوازم خانه و اثاثیه
  • انتقال دستگاه های صنعتی و کارخانجات
  • ارسال مواد اولیه تولید
  • انتقال انواع آهن آلات در حجم و وزن مختلف
  • انتقال خودروهای سواری
  • حمل و نقل کالاهای تجاری
  • ارسال مواد غذایی و خوراکی

برای خدمات باربری پرند هیچ محدودیت خاصی در انتقال محموله ها وجود ندارد و بارگیری و ارسال کالا برای همه نقاط کشور انجام می شود.

حمل و نقل اثاثیه در پرند

یکی از مهمترین ویژگی ها و خدمات آنی بار در محدوده پرند خدمات اثاث کشی است. در خدمات اثاث کشی پرند محموله های مختلف شما با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت توسط کارگران متخصص بارگیری و منتقل می شوند. خدمات باربری پرند آنی بار امکان ارسال اثاثیه شما از پرند به هر نقطه ای از کشور را فراهم می نماید و شما عزیزان می توانید با کمترین هزینه محموله های خود را منتقل کنید.

برای خدمات حمل و نقل اثاثیه از بهترین و حرفه ای ترین کارگران که آموزش های لازم برای انتقال محموله ها را طی کرده اند استفاده می شود. علاوه بر این کامیونت های مسقف مخصوص اثاث کشی با تجهیزات بسته بندی حرفه ای در اختیار شما قرار می گیرد که ایمنی محموله های شما به صورت کامل بر قرار گردد. برای مشاوره در خصوص خدمات اثاث کشی پرند یا سایر شهر های استان تهران می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

حمل و نقل فوق سنگین پرند

همانطور که گفته شد در اطراف شهر پرند تعداد زیادی ناحیه صنعتی و شهرک صنعتی واقع شده است . برای خدمات حمل و نقل و انتقال محموله های فوق سنگین در پرند نیز می توانید از خدمات مجموعه آنی بار بهره مند شوید. به عنوان مثال برای باربری شهرک صنعتی پرند و انتقال دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی می توانید انواع کامیون و تریلی با قابلیت حمل محموله های فوق سنگین را از انی بار ثبت سفارش کنید.

محموله های فوق سنگین معمولا نیاز به مجوز های ترددی دارند و ابعاد یا وزن آنها از شرایط استاندارد خارج می باشد. از همین جهت، بهترین و سریعترین راه تماس با شماره پنج رقمی 57669-021 و مشاوره با کارشناسان مجموعه آنی بار است.

بیمه نامه کامل برای باربری پرند

برای خدمات باربری پرند، مجموعه آنی بار از بهترین بیمه نامه استفاده می نماید تا محموله های مختلف شما در کمال امنیت بارگیری و منتقل شوند. شرکت حمل و نقل آنی بار برای خدمات باربری از بیمه ایران استفاده می نماید که هرگونه خسارت را به صورت کامل تحت پوشش خود قرار داده است.

خساراتی مانند آتش سوزی ، سرقت و تصادفات به صورت کامل تحت پوشش هستند و در صورت بروز حادثه در اسرع وقت هزینه ها و خسارات به شما عزیزان پرداخت خواهد شد. در خدمات باربری پرند آنی بار، محل بارگیری و یا تخلیه در هر نقطه ای از ایران که باشد به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار خواهد گرفت. از همین جهت با خیال آسوده می توانید محموله های خود را به مجموعه آنی بار بسپارید .

مشاوره تخصصی برای باربری پرند

برای تجربه باربری ارزان، ایمن و تخصصی کافیست با کارشناسان و متخصصین این امر مشاوره نمایید. یکی از برترین ویژگی های آنی بار ارائه مشاوره به صورت رایگان است که توسط بهترین کارشناسان حمل و نقل کشور انجام میشود.

برای خدمات باربری پرند می توانید با یک تماس تلفنی بهترین اطلاعات و استعلام هزینه و ثبت سفارش را داشته باشید. شماره تلفن 5 رقمی 57669-021 از همه نقاط کشور در دسترس شما عزیزان است تا خدمات باربری پرند یا هر نقطه ای از کشور در اسرع وقت انجام شود. علاوه بر این می توانید از وبسایت anibar.net نیز کاملترین اطلاعات را در خصوص تمامی خدمات این مجموعه دریافت نمایید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا