صوتی و تصویری

الین ویر نسخه AMD Premium FreeSync از مانیتور گیمینگ 500 هرتزی را عرضه کرد

در CES در ماه ژانویه، الین ویر اولین مانیتور Fast IPS با نرخ 500 هرتز خود را که برای بازی های با عملکرد بالا طراحی کرده بود، رونمایی کرد. برند دل قرار است نسخه جدیدی از نمایشگر را برای افرادی که کارت گرافیک AMD دارند، عرضه کند.

Alienware خاطرنشان می کند که گواهینامه AMD FreeSync Premium و VESA AdaptiveSync مانیتور می تواند بازی های بدون پارگی و لکنت را امکان پذیر کند. AW2524HF دارای زمان پاسخگویی با تأخیر کم 0.5 میلی‌ثانیه است که به گفته Alienware، تاری حرکت و جلوه‌های شبح را از بین می‌برد. این مانیتور با HDR10 سازگار است و 99 درصد پوشش رنگی sRGB دارد.

گفته می شود که پنل Fast IPS تصاویری ثابت را از هر زاویه دیدی فعال می کند. Alienware همچنین ادعا کرده که ویژگی سخت افزاری ComfortView Plus دارای گواهی TUV نور آبی کم مضر را کاهش می دهد و در عین حال اطمینان می دهد که صفحه نمایش رنگ های واقعی را ارائه می دهد.

مانیتور دارای یک آویز جمع شونده داخلی برای هدست شما و یک پایه شش ضلعی قابل تنظیم ارتفاع است که به گونه ای طراحی شده که فضای کمتری را روی میز شما اشغال کند. در مورد اتصال، دو اسلات DisplayPort 1.4، یک پورت HDMI 2.1 و پنج فضا برای کابل USB 3.2 وجود دارد. از 12 سپتامبر می‌توانید AW2524HF را از وب‌سایت دل تهیه کنید. قیمت مانیتور 650 دلار است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا