رپورتاژ آگهی

معرفی بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران

بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران به اعتقاد دکتر ماکان آریا پارسا شامل طیف گسترده ای از مشاغل می شود. بیشتر این نوع کسب و کارها نیاز به مهارت ها و دانش تخصصی دارند که باعث می شوند تا ارزش افزوده ی بیشتری ایجاد شوند. در این مقاله با ما باشید تا به بررسی کامل‌تر این موضوع بپردازیم و شما را با جدیدترین شغل‌های آینده دار ایران آشنا کنیم.

کسب و کارها در ایران چگونه هستند؟

فرقی نمی کند بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران را دارید یا خیر. شغل یک پیش نیاز برای هرفردی است که می خواهد نیازهای مالی خود را از دیگران رفع کند. با این حال افرادی هستند که سعی می‌ کنند برای کسب درآمد بیشتر، به دنبال مشاغلی باشند که درآمد های بالایی دارند. قبل از اینکه به سراغ معرفی بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران باشیم، بهتر است با انواع مشاغل در ایران آشنا شویم. به طور کلی می توان برای دسته بندی مشاغلی که در ایران رایج هستند به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

خدماتی: اولین نوع از کسب و کارها، به صورت خدماتی هستند. این نوع کسب و کارها در ازای ارائه یک خدمت (نه محصول)، می توانند کسب درآمد کنند. جالب است بدانید برخی از بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران نیز در این دسته قرار دارد. از جمله این نوع مشاغل می توان به شستشوی فرش، خشکشویی، خدمات تمیز کردن منزل، شستشو و غیره اشاره کرد.

خدمات کامپیوتری: زیر مجموعه ای از کسب و کارهای خدماتی است که می توان آن را نیز به صورت جداگانه درنظر گرفت. این نوع خدمات کامپیوتری می توانند با ارائه یک محصول نیز همراه باشند. به عنوان مثال طراحی لوگو، عکس، طراحی کارت های ویزیت و چاپ آنها، دیزاین و ویراستاری، خدمات چاپ مانند پرینت، کپی، رایت سی دی و غیره.

کسب و کارها در ایران چگونه هستند؟

فروشگاهی: این دسته از کسب و کارها بر پایه ارائه یک محصول هستند. شما می توانید موارد بسیاری از بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران را در این دسته جستجو کنید. محصولات و قیمت گذاری غالب کسب و کارهای فروشگاهی در راستای تورم و همراه با افزایش قیمت ها است. با این حال لازم است افرادی که در این قسمت فعالیت می کنند، نسبت به انبارداری، فروش محصولات با محدودیت زمانی و بروزرسانی قیمت ها، مهارت های لازم را داشته باشند. از نمونه های مختلف این مشاغل می توان به فروشندگی مواد غذایی، بهداشتی، داروها، فروش کالاهای الکترونیکی، لوازم جانبی، کتاب و غیره اشاره کرد.

بهترین کسب و کارها در شرایط فعلی ایران کدامند؟

اگر به دنبال بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران هستید، می‌ توانید از ایده هایی که در قسمت زیر بیان می شود استفاده کنید که عبارتند از:

اشتغال در صنعت غذایی: مواد غذایی از جمله اقلامی هستند که انسان ها به صورت روزانه به آن نیاز دارند. همچنین این نوع از محصولات هرساله با توجه به نرخ تورم گران تر می شوند. شما می توانید در سرمایه گذاری و تاسیس یک کارخانه تولید مواد غذایی گرفته تا کارهای جزئی آن، در این بخش فعالیت داشته باشید.

بازاریابی: بازاریابی یکی دیگر از ایده های خوب برای بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران است. در این حالت شما باید بتوانید با مهارت های ارتباطی خود، محصولاتی که به شما سپرده می شوند را بفروش برسانید. انجام این کار به خصوص در سطح بین المللی که منجر به صادرات شود، یکی از بهترین کارهایی است که به سرعت می تواند وضعیت اقتصادی شما را دگرگون کند.

برنامه نویسی: اگر بخواهیم یک نمونه شغل جذاب را در میان کسب و کارهای جدید حوزه دیجیتال به شما معرفی کنیم، به طور قطع می توان به برنامه نویسی اشاره کرد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی در عرصه کنونی، بسیاری از کسب و کارها برای تعامل بیشتر با مشتریان خود به این نوع از بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران رو آورده اند. خدمات برنامه نویسی می توانند در گرایش های مختلفی مانند طراحی وب سایت، نرم افزار، اپلیکیشن و غیره انجام گردند.

شغل های جدید و پردرآمد در ایران

شغل های جدید و پردرآمد در ایران

همچنین در رابطه با شغل های جدید و پردرآمد در ایران می توان به موارد مختلفی اشاره کرد که افراد می توانند از طریق آن اقدام به کسب سود و درآمد بالایی نمایند. از جمله این نوع حرفه ها باید گفت:

بازاریابی دیجیتال: کسانی که می توانند بازاریابی دیجیتال را به خوبی انجام دهند، قادر هستند در کسب و کارهای بزرگ استخدام شوند. این نوع حرفه که باید در لیست شغل های جدید و پردرآمد در ایران قرار گیرد، چندسالی است که نقش مهمی را در پیشرفت کسب و کارها ایفا می کند. برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی، تدوین استراتژی های صحیح و غیره از جمله وظایف این افراد است.

کسب و کارهای مناسب وضعیت فعلی

گردشگری سلامت: از انواع شغل های جدید و پردرآمد در ایران و حتی جهان، باید به گردشگری سلامت اشاره کرد. با توجه به جایگاه ایران در بین همسایگان، در این عرصه فرصت‌ های بسیاری وجود دارند که می توانند درآمدهای چند برابری را به همراه داشته باشند.

تدریس خصوصی و آنلاین: مورد دیگری که در بخش بهترین کسب و کار در شرایط فعلی ایران می توان به آن اشاره کرد، تدریس خصوصی و آنلاین است. در این حالت لازم است بدانید این دسته از افراد می توانند از طریق فضای مجازی به صورت آنلاین و یا آفلاین اقدام به برگزاری دوره نمایند. این دوره ها می توانند تحت یک سری کلاس های آموزشی آنلاین بهم پیوسته و یا به صورت وبینار و جداگانه باشند.

منبع: https://macanariaparsa.com/blog/best-business-in-iran

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا