نرم افزار و اینترنت

کلاب هاوس از صدای زنده به پیام‌های گروهی تغییر می‌کند

کلاب‌هاوس که زمانی محبوب رسانه‌های اجتماعی دوران همه‌گیری سیلیکون ولی بود، در اوایل سال جاری اعلام کرد که نیمی از کارکنان خود را به دلیل تمرکز بنیانگذاران آن برای ساخت “Clubhouse 2.0” اخراج می‌کند. اکنون، این شرکت نتایج بازنشانی بزرگ خود را با طراحی مجدد به اشتراک می‌گذارد تا Clubhouse را “بیشتر شبیه به یک برنامه پیام‌رسان” کند.

این شرکت در بروزرسانی اعلام کرد که این اپلیکیشن صوتی از مکالمات صوتی “drop-in” امضای خود به چت های صوتی دوست محور می چرخد. به‌جای اتاق‌های گسترده که در آن کاربران مکالمات پخش زنده را میزبانی می‌کنند و برای همه کاربران برنامه باز است، کلاب‌هاوس جدید کاربران را تشویق می‌کند تا به گروه‌هایی با افرادی که می‌شناسند بپیوندند.

این گروه‌ها، تا حدی گیج‌کننده، “chats” نامیده می‌شوند و به دوستان و دوستانشان اجازه می‌دهند پیام‌های صوتی مبادله کنند. هنوز یک عنصر “drop-in” وجود دارد، اما کمتر بر روی صحبت کردن در زمان واقعی تمرکز دارد و بیشتر به سمت چیزی مانند استوری اینستاگرام، مقصدی برای بررسی و اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌های سریع، متمرکز است.

این اپلیکیشن همچنین پیام‌های مستقیم متنی را به نفع پیام‌های صوتی خصوصی حذف می‌کند. با این حال، بزرگترین تغییر فقط در قالب مکالمات نیست، بلکه باشگاه اکنون خود را بیشتر به عنوان یک اسنپ چت نشان می دهد، جایی که گروه های کوچکتری از دوستان به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی ارتباط برقرار می کنند تا یک توییتر.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا