صوتی و تصویری

یوتیوب در حال تغییر نحوه ارائه تبلیغات در برنامه های تلویزیونی است

امروز گوگل اعلام کرده است که در واکنش به رشد کاربرانی که محتوای طولانی مدت را در این پلتفرم ها تماشا می کنند، نحوه ارائه تبلیغات به بینندگان را در برنامه های تلویزیون متصل مانند تلویزیون های هوشمند تغییر خواهد داد. گوگل اشاره کرد که می‌خواهد تجربه تلویزیون متصل را بیشتر توسعه دهد، در درجه اول به این دلیل که زمان تماشای روی صفحه‌نمایش بزرگ، حتی در مواجهه با زمان تماشای تلفن همراه که به طور قابل‌توجهی پیشرو است، همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد.

نظرسنجی‌های انجام‌شده توسط Kantar و همچنین آخرین گزارش Nielsen Gauge نشان می‌دهد که کاربران به‌طور فزاینده‌ای ابتدا برای سرگرمی خود به یوتیوب مراجعه می‌کنند. تغییر اصلی که بینندگان در آینده مشاهده خواهند کرد یک نمای تبلیغاتی بازطراحی شده بوده که مشخص می کند چه مدت زمان باقی مانده تا پایان آگهی یا قابل رد شدن به صورت دستی توسط کاربر است. طراحی مجدد از یک جعبه خاکستری کوچک به یک تایمر دایره ای تغییر می کند که به طور خاص برای کاربران برنامه Timer در iOS آشنا خواهد بود و به زودی عرضه خواهد شد.

YouTube advert on a smart TV

دومین و احتمالاً تأثیرگذارترین تغییری که گوگل در نحوه نمایش تبلیغات در برنامه های تلویزیونی متصل ایجاد می کند، این است که به بخش های تبلیغاتی طولانی تر و کمتر در ویدیوها می رود. این به شیوه‌ای است که شبیه پخش‌های تلویزیونی سنتی با پشتیبانی از تبلیغات است و در طول محتوای طولانی بیشتر قابل توجه است، به طوری که طبق داده‌های داخلی یوتیوب، ویدیوهای 21 دقیقه یا بیشتر بیش از 65 درصد از زمان تماشا را تنها در آمریکا تشکیل می‌دهند.

گوگل اشاره می‌کند که تصمیم برای ایجاد این تغییرات بر اساس بازخورد بلادرنگ بینندگان در بسیاری از بازارهای سراسر جهان گرفته شده، و می‌گوید که “یوتیوب در حال پیشروی یک تجربه تلویزیونی جدیدتر و تعاملی تر است.” این به دنبال تغییراتی است که سال گذشته در رابط ایجاد کرد و همچنین اخیراً در حال بررسی اضافه کردن بازی به سایت بود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا