دوربین های دیجیتال

پولاروید از I-2، پیشرفته ترین دوربین چاپ فوری خود رونمایی کرد

پولاروید به تازگی پیشرفته ترین دوربین چاپ فوری خود، I-2 را منتشر کرده است. این دستگاه پریمیوم با کنترل‌های دستی داخلی خود آزادی خلاقیت کاملی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و آن را به انتخابی عالی برای عکاسان در تمام سطوح تبدیل می‌کند.

I-2 با شش حالت عکاسی مختلف، از جمله خودکار، اولویت دیافراگم، اولویت شاتر، تایمر خودکار و نوردهی چندگانه، از سایر دوربین های پولاروید متمایز است. این به کاربران این امکان را می دهد که بسته به نتایج مورد نظر خود، هر چقدر که می خواهند دوربین را کنترل کنند. در حالت دستی، کاربران می توانند سرعت شاتر، دیافراگم و فوکوس را با استفاده از سیستم محدوده بسیار دقیق LiDAR I-2 تنظیم کنند.

این دوربین همچنین دارای یک صفحه نمایش OLED یکپارچه است که تنظیمات انتخاب شده کاربر را نشان می دهد و همچنین یک نورسنج داخلی برای نوردهی. I-2 مجهز به یک لنز 3 عنصری ساخته شده از پلی کربنات درجه نور و اکریلیک است که پولاروید ادعا می کند “شارپ ترین لنز تا به امروز” آن است و فاصله کانونی ثابت 98 میلی متر و گستره دیافراگم f/8-64 دارد. علاوه بر این، لنز دارای یک پوشش ضد انعکاس و یک رزوه فیلتر 49 میلی‌متری است که به شما امکان می‌دهد فیلترها (فروش جداگانه) را برای بهبود عکس‌های خود وصل کنید.

انرژی این دوربین توسط یک باتری داخلی تامین می شود که می توان آن را از طریق USB-C شارژ کرد. طولظعمر آن تا 15 بسته فیلم است و می تواند از هر سه نوع فیلمی که پولاروید در حال حاضر می فروشد استفاده کند: i-Type، 600 و SX-70. در مورد ساخت و طراحی، Polaroid I-2، به لطف ABS و آلیاژ آلومینیوم بیرونی یک دوربین بادوام است. یک فلاش داخلی با برد هشت فوت وجود دارد. و فراموش نکنید، این دوربین همچنین دارای اتصال بلوتوث است و می‌توانید I-2 را از طریق برنامه Polaroid با گوشی هوشمند خود متصل کنید. Polarioid I-2 اکنون با قیمت 599 پوند / 599 دلار / 699 یورو در دسترس است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا