نرم افزار و اینترنت

iOS 17 به عنوان یک آپدیت رایگان در تاریخ 18 سپتامبر در دسترس خواهد بود

اپل رویداد سالانه آیفون خود را روز سه‌شنبه با نام Wonderlust برای سال 2023 برگزار کرد. در کنار آیفون 15 جدید و نسل بعدی اپل واچ، این شرکت اعلام کرد که iOS 17، که نسل جدید دستگاه ها از آن استفاده می کنند، به عنوان یک به روز رسانی نرم افزار رایگان در روز دوشنبه 18 سپتامبر در دسترس خواهد بود.

پیش‌نمایش عمومی iOS 17 از ژوئن برای دانلود در دسترس است و قبلاً تعدادی اصلاحات طراحی را به نمایش گذاشته است که سه‌شنبه دوباره شاهد آن بودیم. این موارد شامل صفحه تماس های خروجی قابل تعریف توسط کاربر است، بنابراین می توانید آنچه را که مردم هنگام تماس با آنها می بینند و گزینه ای برای ارسال تماس های دریافتی به پست صوتی و خواندن رونوشت آنها انتخاب کنید.

کاربران همچنین می‌توانند پیام‌های صوتی یا تصویری سریع ارسال کنند، اگر کسی تماس‌های Facetime خود را دریافت نکرد و همچنین خود را از طریق AirPods خود بی‌صدا/لغو قطع کرد. شما حتی می توانید آن تماس ها را زمانی که شخص پیام خود را ارسال می کند، دریافت کنید، درست مانند روزهای قدیم منشی تلفنی. هنگامی که آنها یک پیام صوتی می گذارند، iOS 17 اکنون آن را برای راحتی شما رونویسی می کند.

سایر ویژگی‌های جدید عبارتند از Check In که به مخاطبین مورد اعتماد هنگام رسیدن ایمن به مقصد خود هشدار می‌دهد و NameDrop، شاخه‌ای از AirDrop که اشتراک‌گذاری اطلاعات تماس را به همان روشی که AirDrop به اشتراک‌گذاری تصاویر ناخواسته اندام تناسلی را ساده می‌کند، ساده می‌کند: دو گوشی را در مجاورت یکدیگر قرار دهید.

AirDrop اکنون می تواند برای اشتراک گذاری فایل های بزرگتر نیز استفاده شود. در کنار هم قرار دادن دو آیفون، یک لینک دانلود را مبادله می‌کند که تلفن شما بعداً می‌تواند به‌طور خودکار به آن دسترسی پیدا کند، پس از اینکه در شبکه WiFi قرار گرفت و سعی نکرد آن را از طریق یک اتصال سلولی اندازه‌گیری شده دانلود کنید. و ویجت ها! iOS 17 ویجت های زیادی دارد! ویجت‌هایی در صفحه اصلی، ویجت‌ها در صفحه قفل – حتی ویجت‌هایی در حالت Standby!

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا