لپ تاپ

سرفیس لپ تاپ گو 3 با عمر باتری 15 ساعت معرفی شد

مایکروسافت امروز یک رویداد Surface 2023 برگزار کرد و سه لپ‌تاپ جدید را معرفی کرد. اولین مورد، Surface Laptop Go 3 است که آخرین نسخه از لپ تاپ سبک وزن آن است. Laptop Go 3 کمی کمتر از 2.5 پوند وزن دارد و دارای صفحه نمایش لمسی 12.4 اینچی است.

برخی از ویژگی های کلیدی سرفیس لپ تاپ گو 3 شامل پردازنده Intel Core برای عملکرد سریع تر در برنامه های Microsoft 365 است. کاربران می توانند پیکربندی هایی با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی را انتخاب کنند. مایکروسافت ادعا می کند که عملکرد 88 درصدی را نسبت به نسخه قبلی افزایش داده است.

لپ‌تاپ جدید دارای صفحه‌کلید با اندازه کامل برای تایپ راحت و بلندگوهای Omnisonic با صدای دالبی برای صدای واضح است. میکروفون‌های استودیوی دوتایی به شما امکان می‌دهند صدای واضحی را در تماس‌های ویدیویی یا ضبط‌شده داشته باشید. مایکروسافت می گوید صفحه نمایش لمسی 12.4 اینچی آن باعث ناوبری و تعامل با برنامه ها می شود.

یک نکته کلیدی عمر باتری تا 15 ساعت است که به آن اجازه می دهد تمام روز بدون شارژ مجدد کار کند. همچنین از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند و در صورت نیاز شارژ سریع را فراهم می کند. برای دسترسی از راه دور به محیط دسکتاپ، سرفیس لپ تاپ گو 3 می تواند با Windows 365 Cloud PC ترکیب شود. این به کاربران اجازه می دهد تا به طور ایمن تجربه ویندوز خود را از جمله برنامه ها و تنظیمات شخصی شده را از Microsoft Cloud استریم کنند. قیمت سرفیس لپ تاپ گو 3 از 799 دلار شروع می شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا