لپ تاپ

ایسر از لپ‌تاپ‌های گیمینگ Nitro V 15 رونمایی کرد

ایسر به تازگی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید سری Nitro V 15 خود رونمایی کرده است. این محصولات در رده لپ‌تاپ‌های گیمینگ اقتصادی قرار گرفته و قیمت آنها از 699 دلار شروع می‌شود. Acer Nitro V 15 با پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل تا Core i7 عرضه شده که با جدیدترین معماری هیبریدی طراحی شده‌اند تا حتی در هنگام حرکت، بازی‌های ممتاز، ایجاد، ویرایش ویدیو و چند کار را ارائه دهند.

با تجهیز شدن به پردازنده‌های گرافیکی لپ‌تاپ NVIDIA GeForce RTX 4050، گیمرها با صحنه‌های مجازی واقعی برخورد می‌کنند، زیرا پردازنده دستگاه قابلیت‌های رندر کم مصرف و مبتنی بر هوش مصنوعی را با DLSS 3 و رهیگیری پرتو ارائه می‌دهد. لپ‌تاپ جدید Acer Nitro V مبتنی بر ویندوز 11 با در دسترس بودن حداکثر 32 گیگابایت حافظه DDR5 و پشتیبانی از حداکثر 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی حالت جامد M.2 PCIe تقویت می‌شود و زمان راه‌اندازی سریع و فضای زیادی را برای برنامه ها، فایل ها و بازی های این لپ‌تاپ فراهم می‌کند.

برای اطمینان از بهینه سازی Acer Nitro V 15 در طول جلسات طولانی بازی، این دستگاه دارای فن های کنار هم بوده که به طور همزمان می چرخند و یک سیستم خنک کننده با ورودی دوگانه که هوا را از صفحه کلید و پوشش پایین می کشد، سپس گرما را از طریق دریچه های مختلف که در موقعیت استراتژیک قرار دارند، در طرفین و پشت آن خارج می کند.

حس بینایی گیمرها بر روی صفحه نمایش 15.6 اینچی (16:9) FHD IPS با نرخ تازه سازی 165 هرتز، زمان پاسخ دهی بیش از حد 3 میلی ثانیه و نسبت صفحه به بدنه 82 درصدی آن افراط می شود. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از فناوری صوتی فراگیر DTS:X Ultra که دارای مکان‌یابی صدا، آکوستیک و حالت‌های صدای دقیق تنظیم شده متناسب با ژانرهای مختلف بازی است، بهترین استفاده را از تجربه بازی خود ببرند.

برای به حداکثر رساندن ویژگی‌ها هنگام برقراری ارتباط در خارج از حوزه بازی، Nitro V 15 با راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ایسر از جمله Acer Purified View و Acer Purified Voice برای تماس‌های ویدیویی بهینه تعبیه شده است. از نظر اتصال، با پشتیبانی از Wi-Fi 6 و طیف کاملی از تجهیزات جانبی از جمله پورت تاندربولت 4 همه جانبه برای شارژ، انتقال داده و نمایش ویدیو، برتری داده شده است. Acer Nitro V 15 همچنین با یک ماه Xbox Game Pass Ultimate ارائه می شود که امکان دسترسی به صدها عنوان بازی محبوب را برای انتخاب فراهم می کند. Nitro V 15 (ANV15-51) از ماه اکتبر در آمریکای شمالی با قیمت 699.99 دلار در دسترس خواهد بود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا