گجت و پوشیدنی

معرفی شیائومی واچ 2 پرو و اسمارت بند 8

شیائومی امروز طی رویدادی در برلین، سری شیائومی 13T به نمایش گذاشت، اما این تنها دستگاه های جدید در طول رویداد نبودند و شاهد رونمایی از شیائومی واچ 2 پرو و اسمارت بند 8 بودیم.

شیائومی واچ 2 پرو یک ساعت هوشمند Google Wear OS با طیف گسترده ای از اپلیکیشن های شخص ثالث برای دانلود است. این ساعت فقط در مدل‌های بلوتوث یا LTE ارائه شده و مدل دوم به شما امکان می‌دهد تماس‌ها، پیامک‌ها را دریافت و دریافت کنید و حتی بدون گوشی هوشمند جفت شده متصل بمانید.

شیائومی واچ 2 پرو یک صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با رزولوشن 466 در 466 پیکسل و حداکثر روشنایی تا 600 نیت دارد. این ساعت دارای قابلیت Always-on-Display و 20 صفحه از پیش نصب شده است. پلتفرم پوشیدنی اسنپدراگون W5 پلاس نسل 1 با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در راس فرمان قرار دارد. شما همچنین موقعیت یابی GNSS دو بانده، Wi-Fi، بلوتوث 5.2 و اتصال NFC را دریافت می کنید. Watch 2 Pro همچنین در برابر آب 5ATM مقاوم است و بدون بند آن 54.5 گرم وزن دارد.

شیائومی پایش 24/7 ضربان قلب و اکسیژن خون و نظارت بر خواب و استرس را در واچ 2 پرو به کار گرفته است. Watch 2 Pro همچنین از پایش فعالیت برای بیش از 150 حالت ورزشی پشتیبانی کرده و دارای حسگر امپدانس بیوالکتریکی برای تخمین معیارهای ترکیب بدن مانند درصد چربی بدن و توده عضلانی است. باتری 495 میلی آمپر ساعتی با حداکثر 65 ساعت استفاده در مدل فقط بلوتوث و 55 ساعت در نوع LTE وجود دارد. شارژ از طریق شارژر مغناطیسی دو پین اختصاصی انجام می شود. واچ 2 پرو از 270 یورو برای مدل فقط بلوتوث و 330 یورو برای مدل LTE شروع می شود.

اسمارت بند 8 با نام Mi Band 8 در ماه آوریل در چین معرفی شد و دارای صفحه نمایش 1.62 اینچی AMOLED به شکل قرص با وضوح 490 در 192 پیکسل است. باند 8 از عملکرد نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می کند و می تواند حداکثر روشنایی 600 نیت را ایجاد کند. با دوره‌های جدید تناسب اندام تعاملی که از شتاب‌سنج بند 8 برای ردیابی حرکات شما به طور بلادرنگ کمک می‌کند، همان پایش سلامت و تناسب اندام را در بند 7 دریافت می‌کنید.

شیائومی همچنین با ارائه چندین گزینه بند رسمی با موادی مانند چرم، پارچه نایلون و فلز در استایل های مختلف، روی استایل با بند 8 کار کرده است. شیائومی همچنین یک لوازم جانبی آویز و همچنین گیره ای را ارائه می دهد که می تواند برای ردیابی پیشرفته تر و نظارت بر وضعیت بدن شما به کفش شما متصل شود. عمر باتری 16 روز با استفاده معمولی و 6 روز با حالت AOD روشن است. شارژ از طریق شارژر دو پین اختصاصی انجام می شود که وعده شارژ کامل در یک ساعت را می دهد. شیائومی بند 8 برابر با 40 یورو قیمت دارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا