نرم افزار و اینترنت

آپدیت ویندوز 11 نسخه Moment 4 برای دانلود در دسترس قرار گرفت

در 21 سپتامبر 2023، طی یک رویداد ویژه در نیویورک، مایکروسافت اعلام کرد که در تاریخ 26 سپتامبر یک بروز رسانی بزرگ را برای ویندوز 11 ارسال خواهد کرد. امروز فرا رسیده است، به این معنی که کسانی که از نسخه های پایدار ویندوز 11 استفاده می کنند می توانند ویندوز 11 نسخه Moment 4 را دانلود و نصب کنند.

به‌روزرسانی Moment 4 نسخه 22H2 حاوی تغییرات مهم و مورد انتظار زیادی است؛ کوپایلت، جدیدترین دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت، اکنون با یک نماد جدید جدید در نوار وظیفه، از پیش نمایش خارج شده است. نوار وظیفه در نهایت به شما امکان می‌دهد آیکون‌ها و برچسب‌ها را از حالت گروه‌بندی خارج کنید، و یک میکسر حجم بازطراحی‌شده با لغزنده‌های هر برنامه و تعویض آسان‌تر دستگاه خروجی را در خود جای می‌دهد.

فایل اکسپلورر همچنین چندین پیشرفت داشته است، مانند پشتیبانی از فرمت‌های مختلف آرشیو (RAR، TAR، 7Z، و موارد دیگر)، تب های بهتر، المان های رابط کاربری مدرن و غیره. در نهایت، ویژگی‌های جدیدی برای Paint، برنامه Photos و Snipping Tool وجود دارد. Windows 11 Moment 4 اکنون به عنوان یک آپدیت اختیاری از طریق Windows Update در دسترس است. فعلاً می‌توانید آن را نادیده بگیرید، اما مایکروسافت با انتشار بروزرسانی‌های Patch Tuesday ماه آینده (برنامه‌ریزی شده برای 10 اکتبر 2023) آن را اجباری می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. با سلام و احترام
    خبرتون اشتباهه، نسخه Moment 4، نسخه 23H2 نیست!
    بعد دریافت به روزرسانی Moment 4 کافیه در CMD بزنید winver
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا