نرم افزار و اینترنت

جیمیل حالا چه خوب یا بد، واکنش‌های ایموجی دارد

ایموجی تقریباً در همه جا وجود داشت. همه جا، یعنی به جز جیمیل. آیا حتی می خواهید سرویس ایمیل شما این قابلیت را ارائه دهد؟ چه این کار را انجام دهید و چه نکنید، اکنون اینجاست. جیمیل در حال دریافت واکنش‌های ایموجی است که از گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی شروع می‌شود.

بدون شک، اگر این محبوبیت ثابت شود، به سرعت به iOS و وب سرایت خواهد کرد. به طور مشابه برنامه چت مورد علاقه شما در حال حاضر این کار را انجام می دهد، واکنش های ایموجی در هر پیام جیمیل در دسترس خواهد بود. هنگامی که یک پیام را باز کردید، به پایین بروید و دکمه واکنش ایموجی جدید را در سمت راست Reply، Reply all و Forward پیدا خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید و یک ردیف ایموجی دریافت خواهید کرد که می‌توانید با آن واکنش نشان دهید، روی موردی که می‌خواهید ضربه بزنید، شما واکنش نشان داده‌اید.

جای تعجب نیست که شما محدود به انتخاب پیش‌فرض ایموجی‌های گوگل برای واکنش نیستید. با زدن دکمه پلاس در انتهای سطر به شما امکان می دهد موارد دیگری را اضافه کنید. همه واکنش‌ها به یک ایمیل در پایین قابل مشاهده هستند، و اگر روی هر کدام ضربه بزنید و نگه دارید، متوجه خواهید شد که چه کسی چنین واکنشی نشان داده است. اگر فقط روی یک واکنش موجود ضربه بزنید (بدون نگه داشتن)، شما نیز به همان شیوه واکنش نشان خواهید داد.

ایموجی پارتی پوپر یک انیمیشن تمام صفحه را فعال می کند و گوگل قول داده که ایموجی های دیگر نیز با چنین قدرت جادویی همراه خواهند بود. همچنین می‌توانید واکنش ایموجی را با ضربه زدن روی Undo بلافاصله پس از ایجاد آن حذف کنید. تا زمانی که Undo Send را برای ایمیل‌ها در تنظیمات Gmail در رایانه خود تنظیم کرده باشید، این گزینه واگرد نشان داده می‌شود. همچنین اگر از یک سرویس گیرنده ایمیل شخص ثالث با حساب جیمیل خود استفاده می کنید، هر واکنش ایموجی به عنوان یک پاسخ ایمیل جداگانه دریافت می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا