گجت و پوشیدنی

شیائومی از شارژر سریع 60 واتی با سه پورت خروجی عرضه کرد

شیائومی به تازگی یک شارژر سریغ 60 واتی مجهز به سه پورت شارژ عرضه کرده است. این شارژر یک محصول از برند Baseus زیرمجموعه شیائومی است. شارژر جدید شیائومی از سه خروجی همزمان پشتیبانی می‌کند که می‌توانید برای شارژ کردن تلفن همراه و رایانه به طور همزمان از آن استفاده کنید. دو شاخه شارژر را می‌توانید برای حمل آسان به صورت 90 درجه تا کنید.

شارژر سریع 60 وات شیائومی مجهز به دو پورت USB و یک رابط از نوع USB-C است. با این حال، این فقط خروجی رابط USB-C است که توان خروجی 60 وات را فراهم می‌کند. این شارژر همچنین روی رایانه‌های شخصی نیز کار می‌کند، به عنوان مثال این شارژر قادر است مک بوک ایر 13 اینچی را طی مدت 90 دقیقه شارژ کند. از سوی دیگر، توان درگاه USB تا 45 وات رسیده و با اکثر دستگاه‌های دیجیتال موجود در بازار سازگار است و به طور معمولی می‌تواند یک رایانه را نیز شارژ کند.

این شارژر از پروتکل‌های PD3.0، QC3.0، QC4.0، FCP، AFC، MTK و پروتکل‌های فست شارژ معروف دیگر پشتیبانی می‌کند. این شارژر همچنین مجهز به فناوری تشخیص هوشمند است که هنگام شارژ کردن چند دستگاه به طور همزمان، با دقت ولتاژ و جریان لازم برای دستگاه مورد نظر را تشخیص می‌دهد و برای کاهش اتلاف جریان با خروجی مطابقت می‌دهد.

از لحاظ ایمنی، بدنه شارژر از مواد پلی‌کربنات مقاوم در برابر حرارت زیاد و آتش ساخته شده است و همچنین دارای مدارهای محافظت از ایمنی داخلی متعددی مانند مدار محافظت در برابر اضافه ولتاژ، اضافه جریان، الکتریسیته ساکن و مدار محافظت از اتصال کوتاه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا