موبایل و تبلت

تکنو اسپارک 20C با رنگ های سرگرم کننده عرضه شد

تکنو بی سر و صدا  گوشی هوشمند اقتصادی Spark 20C را معرفی کرد. این شرکت همچنان توانسته است آن را با چند ویژگی جالب، از جمله یک باتری بزرگ و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، چاشنی دهد.

Spark 20C دارای یک نمایشگر 6.6 اینچی LCD با وضوح 720p است و حتی از نرخ رفرش 90 هرتز پشتیبانی می کند. کل گوشی 8.75 میلی متر ضخامت دارد و طرفین آن صاف است. تکنو چیپست دقیق را فاش نکرد اما گفت که یک پردازنده هشت هسته ای با واحدهای Cortex-A53 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز وجود دارد که شبیه پلتفرم مدیاتک هلیو G36 است که برای گوشی های فقط LTE استفاده می شود.

این گوشی دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است که می توان آن را از طریق یک اسلات microSD افزایش داد. رم شامل دو گزینه 4 گیگابایتی یا 8 گیگابایتی می شود. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی پشتی در کنار شاتر ثانویه در جزیره مربع قرار دارد. این دوربین با نام “AI Cam” شناخته می شود و به احتمال زیاد در بهبود عکس های واقعی کار چندانی انجام نمی دهد. دوربین سلفی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است و در داخل یک سوراخ پانچ قرار می گیرد.

Spark 20C اندروید 13 را با رابط کاربری سفارشی تکنو اجرا می‌کند. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی از شارژ 18 واتی پشتیبانی می‌کند و گوشی دارای یک انیمیشن زیبا به سبک جزیره پویا در اطراف دوربین سلفی است که در هنگام اتصال گوشی به عنوان نوار اعلان عمل می‌کند. از دیگر مشخصات قابل توجه می توان به رادیو FM، جک 3.5 میلی متری صدا، پورت USB-C در پایین، بلندگوهای دوگانه و اسکنر اثر انگشت در کناره اشاره کرد.

Tecno Spark 20C در رنگ های Gravity Black، Mystery White و Alpenglow Gold عرضه می شود. همچنین یک رنگ کاری به نام “پوست جادویی” وجود دارد که به رنگ سبز بوده و یک پنل پلاستیکی 100 درصد بازیافتی با مواد مضر صفر روی آن قرار دارد. اطلاعات مربوط به قیمت یا در دسترس بودن در حال حاضر در دسترس نیست. طبق برخی گزارش‌ها، ما انتظار داریم قیمت این دستگاه از 130 دلار شروع شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا