نرم افزار و اینترنت

ویژگی پشتیبان‌گیری رمزگذاری‌شده تصویر در Proton Drive

Proton Drive، برنامه ذخیره سازی ابری رمزگذاری شده سرتاسر، بیشتر شبیه Google Drive شده است. نسخه اندروید این اپلیکیشن اکنون به شما امکان می دهد به طور خودکار از عکس های موجود در گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه و مدیریت کنید. با افزودن ویژگی همگام‌سازی و مدیریت عکس، به عنوان جایگزینی برای گزینه‌های ذخیره‌سازی ابری رایج مانند Google Drive و Microsoft OneDrive قابل استفاده‌تر می‌شود.

برخلاف هر دوی این سرویس‌ها، فایل‌های ذخیره‌شده در Proton Drive رمزگذاری شده‌اند، به این معنی که اشخاص ثالث، از جمله خود شرکت، نمی‌توانند محتوای آپلود شده شما را مشاهده کنند. در حالیکه Proton Drive در حال حاضر به شما امکان می دهد عکس ها و سایر فایل ها را از گوشی خود ذخیره کنید، عکس های جدید را به طور خودکار همگام سازی نمی کند.

به‌روزرسانی، پشتیبان‌گیری از عکس‌های خود را در این سرویس راحت‌تر می‌کند، زیرا دیگر نیازی نیست همه تصاویر اخیر خود را به صورت دستی آپلود کنید. علاوه بر این، Proton Drive یک تب جدید Photos دریافت می‌کند که به شما امکان می‌دهد در تمام عکس‌هایتان که بر اساس ماه گرفته شده‌اند، سازماندهی شده‌اند. پشتیبان‌گیری از عکس از امروز در اپلیکیشن اندروید پروتون درایو در دسترس خواهد بود و در iOS نیز در “تاریخ بعدی” در دسترس خواهد بود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا