پوشش خبری رویداد Let Loose اپل (معرفی آیپدهای جدید): امروز ساعت 17:30

نرم افزار و اینترنت

نسخه بتای مرورگر آرک برای ویندوز منتشر شد

Arc، یک مرورگر اینترنتی که قبلاً فقط برای مک از شرکت مرورگر ساخته شده بود، به ویندوز می آید. در پستی در X، این شرکت امروز اعلام کرد که اولین دعوت‌نامه‌های بتا ویندوز در حال حاضر در صندوق ورودی قرار گرفته است. این پس از ماه‌ها درخواست کاربران ویندوزی که می‌خواهند Arc را امتحان کنند، صورت می‌گیرد. در ماه سپتامبر، این شرکت اعلام کرد که در حال حاضر بیش از 500000 ثبت نام در لیست انتظار ویندوز داشته و انتظار می رود که این تعداد افزایش یابد زیرا لیست انتظار برای کاربران جدیدی که به دنبال بررسی تجربه Arc هستند باز است. شرکت سازنده مرورگر قصد دارد تا قبل از انتشار سریع دعوت‌نامه‌ها در سال جدید، روند نصب خود را در طول ماه ادامه دهد.

در حالی که این شرکت نگفته است که آیا نسخه ویندوز تمام ویژگی های برجسته مک را خواهد داشت یا خیر، ما می دانیم که ویژگی هایی مانند Peek (که به شما امکان می دهد قبل از باز کردن لینک در تب خود، پیش نمایش آن را مشاهده کنید) و Little Arc (یک پنجره مرورگر سبک وزن برای مشاهده سریع چیزی) هم اکنون در حال انتقال هستند. از آنجایی که نسخه ویندوز هنوز در نسخه بتا است، کاربران ممکن است متوجه چندین ویژگی از دست رفته شوند، اما احتمالاً به‌روزرسانی‌هایی در طول راه ارائه خواهند شد.

شرکت مرورگر Arc را روشی بسیار بهتر برای استفاده از اینترنت توصیف می کند. هدف ارائه یک تجربه تمیزتر و آرام تر است که به کاربران کمک می کند زمان خود را به صورت آنلاین بهتر سازماندهی کنند. Arc قطعا دارای چند ویژگی است که آن را از سایر مرورگرها مانند سافاری، کروم و مایکروسافت اج متمایز می کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن، یکی از ویژگی‌های راه‌اندازی شده در بهار امسال است که به شما امکان می‌دهد هر وب‌سایتی را سفارشی کنید (یا خراب کنید). همچنین یک نوار کناری وجود دارد که بوکمارک ها و تب های شما را نگه می‌دارد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا