نرم افزار و اینترنت

امکان استفاده از مولد هوش مصنوعی تصویر برای کاربران اسنپ چت پلاس فراهم شد

هوش مصنوعی مولد برای کاربران اسنپ چت چیز جدیدی نیست، زیرا مجموعه My AI این اپلیکیشن مواردی مانند چت ربات رایگان مبتنی بر ChatGPT و همچنین جلوه‌های سلفی Dreams، پس‌زمینه بیت‌موجی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. در آخرین به روز رسانی، مشترکین +Snapchat اکنون می توانند از هوش مصنوعی برای گسترش تصاویر – یا “کوچک کردن” – با کلیک یک دکمه استفاده کنند، بنابراین برنامه رسانه اجتماعی را حتی کاربردی تر می کند.

فرض کنید که یک عکس فوری از حیوان خانگی خود دارید اما کمی نزدیک است، فقط روی دکمه برش در منوی سمت راست کلیک کنید و سپس دکمه “Extend” را در پایین فشار دهید. هوش مصنوعی به روز شده My AI همچنین به مشترکین اجازه می دهد مستقیماً با تایپ یک دستور ساده Snaps تولید کنند. در منظره یاب، روی دکمه “AI” در سمت راست کلیک کنید، سپس هر آنچه را که می خواهید تایپ کنید (البته در حد منطق)،و به زودی، قبل از اشتراک گذاری تصویری خواهید داشت که باید با آن سرهم کنید. اسنپ به شما پیشنهاد می‌کند اعلان‌های احمقانه‌ای مانند “سگی که روی موشک می‌خوابد” یا “سیاره‌ای ساخته شده از پنیر” را امتحان کنید.

آخرین اما نه کم اهمیت، ویژگی Dreams فوق اکنون به شما امکان می دهد با دوستان خود پرتره های خارق العاده ای ایجاد کنید. در صفحه Dreams، به سادگی دوستی را انتخاب کنید، روی Done بزنید و سپس می‌توانید پرتره ایجاد شده از هر دوی خود را به اشتراک بگذارید. مانند قبل، به مشترکین اسنپ چت پلاس هر ماه یک بسته از هشت سلفی Dreams داده می‌شود، در حالی که افراد غیرمشترک فقط یک بسته را به صورت آزمایشی رایگان دریافت می‌کنند، قبل از اینکه به فکر ثبت نام در سرویس ماهانه 4 دلار باشند. صرف نظر از این، همه کاربران می توانند با 0.99 دلار در هر بسته بیشتر خرید کنند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا