لپ تاپ

لپ تاپ جدید ایسر Predator Triton Neo 16 با تراشه های Core Ultra اینتل

ایسر به تازگی از لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton Neo 16 رونمایی کرده که دارای پردازنده‌های مورد انتظار Core Ultra اینتل است که قبلاً در داخل با نام Meteor Lake شناخته می‌شد. این پردازنده ها دارای یک واحد پردازش عصبی (NPU) اختصاصی برای عملکرد پیشرفته هوش مصنوعی هستند. تراشه‌ها کارایی و سرعت را در اولویت قرار می‌دهند و اینتل قول می‌دهد که در میان معیارهای جذاب دیگر، گرافیک دو برابر سریع‌تر از نظر عملکرد در هر وات باشد.

در مورد لپ تاپ، Predator Triton Neo 16 ایسر یک هیولا است. پردازنده Core Ultra وجود دارد که تا i9 در دسترس است، اما می‌توانید آن را با یک پردازنده گرافیکی قدرتمند تا NVIDIA GeForce RTX 4070 نیز تجهیز کنید. این ترکیب به لطف تکنولوژی DLSS 3.5، هنگام اجرای بازی‌هایی با رهگیری پرتو پیشرفته، تصاویری با هوش مصنوعی بهینه می‌کند. چندین گزینه صفحه نمایش 16 اینچی در اینجا وجود دارد که تا رزولوشن 3.2K با نرخ تازه سازی 165 هرتز و نسبت تصویر 16:10 ارائه می شوند. این صفحه‌نمایش‌ها از طیف رنگی 100درصد DCI-P3 بهره می‌برند و از NVIDIA G-Sync و Optimus برای رنگ‌های واضح‌تر و فریم‌های بدون پارگی پشتیبانی می‌کنند.

شما می توانید این لپ تاپ را با حداکثر 32 گیگابایت حافظه سیستم LPDDR5X و حداکثر 2 ترابایت حافظه PCIe Gen 4 SSD مشخص کنید. این رایانه‌ها همچنین به فناوری اختصاصی Purifier Voice 2.0 ایسر دسترسی دارند که کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی و شکل‌دهی پرتو را ترکیب می‌کند تا ارتباطات را در طول جلسات چندنفره سریع حفظ کند. Predator Triton Neo 16 در ماه مارس با قیمت پایه 1500 دلار در دسترس خواهد بود.

به دنبال لپ‌تاپ مجهز به تراشه جدید Intel Core Ultra هستید اما نمی‌خواهید تا مارس صبر کنید؟ ایسر همچنین خط Swift Go 14 را به روز کرد. این لپ‌تاپ‌ها به اندازه‌ای قدرتمند نیستند و با تراشه i7 به حداکثر می‌رسند، اما دارای صفحه نمایش OLED فوق‌العاده هستند. می‌توانید یکی از این موارد را امروز از خرده‌فروشانی مانند آمازون و سایرین انتخاب کنید. Swift Go 14 از قیمت 800 دلار شروع می شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا