گوناگون

یخچال +AI Family Hub سامسونگ با نمایشگر 32 اینچی، مواد غذایی را زیر نظر دارد

پیش از نمایشگاه CES 2024، سامسونگ از چند لوازم خانگی جدید رونمایی کرده که هر کدام دارای اتصال IoT و ویژگی های هوشمند هستند. این لوازم شامل یخچال 4 درب منعطف جدید 2024 با +AI Family Hub و Anyplace Induction Cooktop و Slide-In Range است که همگی دارای صفحه نمایش لمسی برای عملکردهای پیشرفته هستند.

به نظر می رسد هوش مصنوعی و هوش مصنوعی مولد نقطه صحبت برای همه محصولات سامسونگ خواهد بود که سال آینده عرضه خواهند شد. این شرکت همچنین قرار است در نمایشگاه CES 2024 از تلویزیون ها و مانیتورهای جدید رونمایی کند. یخچال فریزر منعطف 4 درب جدید سامسونگ با “AI Family Hub برای سال 2024 شامل چیزی است که این شرکت AI Vision Inside نامیده است.

این ویژگی توسط یک دوربین داخلی تامین می شود که حداکثر 33 نوع غذای مختلف را زمانی که در یخچال قرار می گیرند یا خارج می شوند، تشخیص می دهد. سپس هر ماده غذایی دسته بندی شده و بر روی صفحه نمایش لمسی خارجی 32 اینچی یخچال نمایش داده می شود. مواد غذایی ذخیره شده در یخچال را می توان با استفاده از صفحه نمایش لمسی ویرایش کرد. کاربران همچنین می توانند تاریخ انقضا برای هر مورد اضافه کنند. زمانی که این اقلام به تاریخ انقضا می رسند، یخچال اعلان ارسال می کند.

ویژگی Fridge Manager به شما امکان می دهد وضعیت فیلتر آب را کنترل کنید و زمانی که زمان تعویض فیلتر فرا می رسد یخچال به شما هشدار می دهد. شما می توانید فیلتر آب جایگزین را مستقیماً از آمازون (فقط در آمریکا موجود) تنها با یک کلیک سفارش دهید. این نمایشگر که توسط پلتفرم تایزن کار کرده و به شما امکان می‌دهد ویدیوهای یوتیوب را تماشا کنید، دستگاه‌های خانه هوشمند سازگار با SmartThings را کنترل کنید، موسیقی پخش کنید، صفحه گوشی هوشمند را به اشتراک بگذارید (با استفاده از Tap View)، و حتی تیک تاک را تماشا کنید. اپلیکیشن تیک تاک در سه ماهه دوم سال 2024 از طریق به روز رسانی نرم افزاری در دسترس خواهد بود.

به لطف ادغام با Samsung Food، Samsung Health، و SmartThings، یخچال اولویت های سلامتی و رژیم غذایی شما را در نظر می گیرد تا دستور العمل هایی را به شما توصیه کند. می‌توانید از ویژگی Personalize ارائه شده توسط Food AI برای اضافه کردن ترجیحات غذایی خود مانند بدون لبنیات، فیوژن، بدون گلوتن، خوراکی‌ها و وگان استفاده کنید. با اتصال پروفایل های Samsung Health اعضای خانواده در خانه می توان از برنامه های غذایی سفارشی استفاده کرد.

Anyplace Induction Cooktop و Slide-In Range سامسونگ دارای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی هستند. می‌توانید دستور العمل‌هایی را که توسط یخچال 4 در فلکس با AI Family Hub+ توصیه شده، روی این نمایشگرها مشاهده کنید. Anyplace Induction کارآمد است و گرمایش بدون حاشیه دارد. به لطف فناوری سیم پیچ ورق القایی سامسونگ، می توانید قابلمه ها و ماهیتابه ها را روی هر قسمتی از اجاق گاز قرار دهید و فقط آن قسمت ها گرم می شوند. همچنین به جای شیشه سرامیکی معمولی دارای شیشه ضد خش است، بنابراین در هنگام جابجایی تابه یا قابلمه نگران خراشیدگی سطح آن نخواهید بود.

منبع
sammobile
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا