نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن مایکروسافت اج در اندروید و iOS به نام دیگری تغییر کرد

مایکروسافت اج برای اندروید و iOS نام جدیدی دارد. کاربران متوجه شدند که این شرکت اخیراً نام مرورگر تلفن همراه خود را از “Microsoft Edge” به “Microsoft Edge: AI browser” تغییر داده است و به وضوح نشان می دهد که امروزه بیشتر تلاش های خود را در کجا متمرکز می کند.

علاوه بر نام جدید، فهرست مرورگر در اپ استور و گوگل پلی استور ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی مانند مولد تصویر DALL-E 3، خلاصه‌ نویسی مقاله با کوپایلت، تشخیص تصویر و موارد دیگر را ارتقا می‌دهد. همچنین، توضیحات پشتیبانی از GPT-4 را برجسته می کند و مایکروسافت اج را “مرورگر مبتنی بر هوش مصنوعی شما” می نامد.

به نظر می رسد نام جدید واکنش های متفاوتی را از سوی مشتریان به همراه داشته باشد. برخی ادعا می کنند که مایکروسافت حق ندارد Edge را “مرورگر هوش مصنوعی” بنامد، در حالی که برخی دیگر با توجه به تعداد ویژگی های اضافی که با فشار دادن دکمه Copilot در نوار ابزار دریافت می کنید (بیشتر آنها در سایر مرورگرها در دسترس هستند) از طرح نامگذاری جدید پشتیبانی می کنند.

سال 2023 نشان داد که مایکروسافت سخت روی هوش مصنوعی و شراکتش با OpenAI متمرکز شده که Copilot را ممکن کرد. بنابراین، جای تعجب نیست که این شرکت مایل به ادغام و ترویج Copilot در همه جا باشد. در سال 2024، انتظار می رود مایکروسافت با عرضه نسل بعدی ویندوز و دستگاه های سرفیس جدید که باید تاکید زیادی بر تجربیات مبتنی بر هوش مصنوعی داشته باشد، پدال را سخت تر کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا