گوناگون

با محصول جدید Kohler، صندلی توالت را هوشمند کنید

در حالیکه برخی از شرکت ها مانیتور، تلویزیون یا لپ تاپ های مجهز به هوش مصنوعی را به نمایشگاه CES می برند، برخی دیگر یک صندلی توالت می آورند که بتوانید با آن صحبت کنید. شرکت لوازم حمام Kohler هفته آینده صندلی PureWash E930 Bidet را در لاس وگاس معرفی خواهد کرد. این لوازم جانبی روی اکثر توالت‌های قرار می‌گیرد و قوطی ساده شما را به یک توالت لوکس هوشمند مجهز به الکسا یا گوگل اسیستنت تبدیل می‌کند.

کوهلر می‌گوید صندلی قیمتی PureWash E930 طراوت پاک‌سازی شخصی را در طراحی باریک و کم‌حجمی برای شما به ارمغان می‌آورد. با قیمت 2149 دلاری آن ارزان نیست، اما در مقایسه با توالت‌های هوشمند کامل، می‌تواند در هزینه‌ها و مشکلات نصب صرفه‌جویی کند. PureWash E930 کاور خود را بدون هندزفری با احساس حرکت باز و بسته می کند.

همچنین دارای حالت خود تمیز شوندگی با استفاده از نور UV داخلی است. با استفاده از الکسا یا گوگل هوم، می توانید صندلی های هوشمند را بدون کنترل کنترل کنید. دستیارهای صوتی آمازون و گوگل می توانند به دستور شما اسپری بیده، خشک کن هوای گرم و تمیز کردن UV را روشن کنند. این لوازم جانبی که از حالت های شستشوی جلو و عقب پشتیبانی می کند، دارای یک صندلی گرم کن و یک کنترل از راه دور با دو تنظیم از پیش تنظیم قابل برنامه ریزی است. دما و فشار آب آن قابل تنظیم است و می توانید بین اسپری های نوسانی یا ضربانی یکی را انتخاب کنید.

حالت اسپری تقویت کننده (فقط در پشت) به طور خودکار شلنگ پشتی شما را به حداکثر فشار تنظیم می کند. همچنین یک حالت کودک وجود دارد که “شستشوی نرم و ملایم” را برای کودکان کوچک فراهم می کند. هنگامی که زمان خشک شدن فرا می رسد، دارای یک سیستم هوای گرم با تنظیمات دمای قابل تنظیم است. این صندلی دارای نور LED است تا توالت شما را به چراغ خواب تبدیل کند. حتی شامل فناوری “بستن آرام” کوهلر است که از کوبیدن صندلی جلوگیری می کند. این صندلی دارای عملکرد رها شدن سریع است و برای تمیز کردن عمیق تر به راحتی جدا می شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا