سخت افزار

ایسر از دو روتر جدید مجهز به پلتفرم کوالکام رونمایی کرد

ایسر امروز دو روتر بازی جدید را معرفی کرد که از قدرت پلتفرم اصلی Qualcomm Immersive Home و سه باند Wi-Fi 7 برای اتصالات پایدار و گیم پلی بی سیم پیشرفته بهره می برد. Predator Connect X7 5G CPE سرعت اینترنت فوق العاده سریع را از طریق 5G و Wi-Fi 7 به همراه اتصال WAN دوگانه برای به حداقل رساندن اختلالات ارائه می دهد.

پوشش شبکه سریع، قابل اعتماد و وسیع توسط روتر Wi-Fi 7 Mesh Predator Connect T7 با قابلیت گسترش سیستم مش وای فای چند پیوندی آن ارائه می شود که تأخیر در سطح سیمی را در راه اندازی مش امکان پذیر می کند. X7 و T7 با پشتیبانی از پردازنده چهار هسته‌ای پیشرفته کوالکام، تجارب آنلاین سریع‌تری را برای گیمرها و پخش‌کننده‌ها فراهم می‌کنند. همچنین استفاده از طیف بهبودیافته با Wi-Fi 7، و MU-MIMO و OFDMA را در دستگاه‌های متصل بهبود یافته‌اند.

Predator Connect X7 5G CPE به‌عنوان اولین دستگاهی است که توان عملیاتی 5G و Wi-Fi 7 سه‌بانده BE11000 را با هم ترکیب می‌کند و سرعت 3.5 گیگابیت بر ثانیه را روی 5G و تأخیر بسیار کم 1 میلی‌ثانیه ارائه می‌کند. کاربران از اتصال دوگانه از طریق 5G و اترنت بهره می‌برند، که شامل تعادل بار و مکانیسم‌های شکست در میان دستگاه‌های شبکه مش برای محافظت از عملیات در برابر اختلالات احتمالی است. روتر مشبک Wi-Fi 7 Predator Connect T7، با توان عملیاتی ترکیبی BE11000 سازگار است و می‌تواند بدون زحمت با سیستم‌های مش چند واحدی ادغام شود و با Multi-Link همزمان با باند بالا برای برگشت مطمئن و پوشش بهتر کل خانه بهبود یافته است.

جدیدترین روترهای بازی Predator شامل شتاب شبکه است و با Intel Killer Prioritization Engine سازگار است و تشخیص داده‌های شبکه پیشرفته و اولویت‌بندی بهینه را برای هزاران بازی، برنامه و وب‌سایت مختلف فراهم می‌کند. ویژگی‌های Wi-Fi 7 مانند پشتیبانی از کانال 320 مگاهرتز، 4K QAM و عملیات Multi-Link عملکرد روترها را با امکان ارسال و دریافت همزمان داده‌ها از طریق باندها و کانال‌های فرکانسی مختلف، افزایش توان عملیاتی، کاهش تأخیر و به حداقل رساندن تداخلات شبکه بهبود می‌بخشد.

گیمرها از طریق برنامه کاربردی Acer Predator Connect کنترل کامل روترها را حفظ می کنند و می توانند قدرت سیگنال شبکه را از طریق نشانگر نور چند رنگ لوگوی Predator که در بالای محفظه قرار دارد، نظارت کنند. برای یک لایه امنیتی بیشتر، دستگاه ها با موتور داخلی Trend Micro Home Network Security یکپارچه شده اند تا دستگاه های شبکه را در برابر حملات احتمالی محافظت کنند و به بررسی ترافیک شبکه کمک کنند. مشخصات دقیق، قیمت ها و در دسترس بودن بسته به منطقه متفاوت است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا