نرم افزار و اینترنت

گوگل سیستم یکپارچه Quick Share را برای اندروید با همکاری سامسونگ ارائه کرد

گوگل امروز در نمایشگاه CES از تعدادی ویژگی جدید رونمایی کرد. جدیدترین مورد احتمالاً سیستم Quick Share جدید می باشد که با مشارکت سامسونگ توسعه یافته و جایگزین Nearby Share گوگل خواهد شد که در سال 2020 معرفی شد. جالب است که می‌بینیم گوگل نام سامسونگ را برای سرویس مشابه خود انتخاب کرده است.

Quick Share جدید به‌عنوان بهترین در هر دو جهان اعلام می‌شود. گوگل می‌گوید تجربیات را با سامسونگ ادغام کرده و بنابراین بهترین گزینه داخلی و پیش‌فرض را برای اشتراک‌گذاری محتوای همتا به همتا در همه انواع دستگاه‌هایی که دارای سیستم‌عامل اندروید یا کروم هستند، ایجاد کرده است.

علاوه بر این، این شرکت با “تولیدکنندگان پیشرو کامپیوتر” مانند ال‌جی برای گسترش Quick Share جدید به کامپیوترهای ویندوزی به عنوان یک برنامه از پیش نصب شده در آینده کار می‌کند. با سیستم جدید، فقط روی نماد اشتراک‌گذاری سریع ضربه بزنید و لیستی از دستگاه‌های موجود نزدیک را دریافت کنید. البته می‌توانید انتخاب کنید که چه کسی بتواند دستگاه شما را پیدا کند و فایل‌ها را ارسال کند – همه، فقط مخاطبین یا فقط دستگاه‌های خودتان. انتظار می‌رود که Quick Share جدید در ماه فوریه برای دستگاه‌های دارای قابلیت اشتراک‌گذاری در نزدیکی فعلی عرضه شود.

در ادامه، Fast Pair ظرف یک ماه آینده به کروم کست با Google TV گسترش می‌یابد و در اواخر امسال به دستگاه‌های Google TV بیشتری دسترسی پیدا خواهد کرد. هنگامی که لوازم جانبی خود را در حالت Pair قرار دادید، فقط با یک ضربه می توانید هدفون یا بلندگوهای سازگار خود را به گوگل تی وی خود متصل کنید. همچنین کنترل های خروجی صوتی آسانی وجود خواهد داشت که به شما امکان می دهد هر زمان که بخواهید به سرعت به صدای پیش فرض تلویزیون خود برگردید.

از امروز، می‌توانید محتوای تیک تاک را از تلفن خود به دستگاه‌های دارای کروم کست داخلی ارسال کنید. به زودی، این مورد برای ویدیوهای زنده در تیک تاک نیز اعمال خواهد شد. گوگل می‌گوید در سال 2024 مجموعه تلویزیون‌های ال‌جی با کروم‌کست داخلی و دستگاه‌های تحت LG Hospitality و LG Healthcare عرضه می‌شود، بنابراین می‌توانید از تلفن خود به تلویزیون ال جی در هتل یا اتاق بیمارستان خود ارسال کنید. گوگل می گوید اکنون بیش از 220 میلیون دستگاه Google TV و سایر دستگاه های Android TV فعال ماهانه وجود دارد.

یک ویژگی ارسال محتوا در اواخر امسال ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد آنچه را که در Spotify و YouTube Music پخش می‌شود، از تلفن پیکسل سازگار خود به تبلت پیکسل متصل خود، زمانی که نزدیک است، منتقل کنید. به این ترتیب، اگر در جاده در حال گوش دادن به تلفن خود هستید، می توانید به عنوان مثال، هنگامی که در خانه هستید به تبلت بروید.

در آینده، تلویزیون‌های ال‌جی و Google TV منتخب و سایر دستگاه‌های Android TV به‌عنوان هاب برای Google Home عمل می‌کنند و افزودن دستگاه‌هایی که از پروتکل Matter پشتیبانی می‌کنند به شبکه خانگی شما و کنترل محلی آنها با برنامه Google Home آسان‌تر می‌شوند. گوگل همچنین اخیراً ویژگی‌های جدیدی را به Android Auto، از جمله مرورگر کروم و راهی برای سفارشی کردن والپیپر روی صفحه اطلاعات سرگرمی ماشین شما اضافه کرده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا