گوناگون

مایکروسافت ویژگی های بیشتری را به سرویس ابری ویندوز 365 خود می افزاید

در سپتامبر 2023، مایکروسافت اعلام کرد که Windows 365 Boot و Windows 365 Switch به طور کلی در دسترس هستند. Windows 365 Boot به کارمندان این امکان را می دهد که وارد رایانه ویندوز 11 شوند و آنها را به رایانه ابری شخصی خود تغییر دهید. Windows 365 Switch به کاربران این امکان را می دهد که از یک رایانه ابری به رایانه لوکال ویندوز 11 و بالعکس سوئیچ کنند.

امروز، مایکروسافت اعلام کرد که در حال آزمایش برخی از ویژگی‌های جدید برای Boot و Switch ویندوز 365 در یک پیش‌نمایش عمومی است. یکی یک حالت اختصاصی جدید برای بوت است. مایکروسافت بیان می کند:

اکنون می توانید از دستگاه اختصاصی متعلق به شرکت خود وارد کامپیوتر Windows 365 Cloud خود شوید. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های احراز هویت بدون رمز عبور مانند Windows Hello for Business، به‌طور یکپارچه از صفحه ورود به سیستم ویندوز 11 وارد رایانه Windows 365 Cloud خود شوید.

کاربران همچنین می توانند پروفایل های Cloud PC خود را با این حالت اختصاصی جدید، همراه با نمایش تصویر نمایه برای ورود به سیستم یا صفحه قفل و موارد دیگر تغییر دهند. یکی دیگر از بهبودهای ویندوز 365 بوت طراحی شده تا در صورت وجود نوعی مشکل شبکه یا راه اندازی ناقص، افراد را از انتظار برای تکمیل فرآیند ورود به سیستم باز دارد:

منطق هوشمند جدید به طور فعال به کاربران اطلاع می دهد تا مشکلات شبکه را حل کنند یا راه اندازی برنامه را کامل کنند تا بتوانند ورود راحت به Cloud PC خود را تجربه کنند.

در نهایت، کاربران می‌توانند در زمانی که هنوز به رایانه ابری خود در Windows 365 Boot وارد شده‌اند، تغییراتی در برخی تنظیمات رایانه لوکال مانند صدا، نمایشگر و موارد دیگر ایجاد کنند. کاربران Windows 365 Switch اکنون می‌توانند مستقیماً از رایانه‌ ابری خود از رایانه لوکال خود جدا شوند. این را می توان با رفتن به قسمت انتخاب PC محلی و سپس کلیک بر روی Task view انجام داد.

سپس می توانند روی دکمه Cloud PC کلیک راست کرده و در نهایت گزینه Disconnect را انتخاب کنند. همچنین یک نشانگر جدید در پایین دسکتاپ کاربر وجود دارد که هنگام جابجایی بین دو پلتفرم، “Cloud PC” و “Local PC” را نشان می دهد. در مورد اینکه چه زمانی این ویژگی‌ها و سایر ویژگی‌های پیش‌نمایش عمومی برای بوت و سوئیچ ویندوز 365 به طور کلی در دسترس قرار می‌گیرند، اطلاعاتی در دست نیست.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا