موبایل و تبلت

ویژگی‌های جدید Galaxy AI به گلکسی S23 و تاشوهای سال گذشته می‌آیند

روز گذشته به عنوان بخشی از آخرین رویداد Galaxy Unpacked، سامسونگ مجموعه‌ای از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای خانواده S24 معرفی کرد. با این حال، اطلاعاتی مبنی بر اینکه سامسونگ حداقل برخی از این ابزارها را به گوشی‌ها و تبلت‌های پریمیوم سال گذشته منتقل می‌کند، در میان اخبار مخفی بود.

سامسونگ تأیید کرد که این شرکت “منتظر ارائه تجربه Galaxy AI به سری گلکسی S23، گلکسی S23FE، ZFold5/ZFlip5 و تب S9 در نیمه اول است.” ابزارهای جدید هوش مصنوعی سامسونگ شامل مواردی مانند Chat Assist است که می‌تواند زبان‌ها را بلادرنگ ترجمه کند یا تصحیح لحن متن‌ها و ایمیل‌ها را انجام دهد، ویرایش‌های پیشنهادی در عکس‌ها که به‌نظر می‌رسد به‌طور خودکار مواردی مانند سایه‌ها و بازتاب‌ها را تصحیح کند و Circle to Search (که توسط گوگل ارائه شده) پرس و جوهای سنتی مبتنی بر متن را با جستجوی تصویری مشابه برنامه Google Lens ترکیب می کند.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا کل مجموعه ویژگی های Galaxy AI در همه دستگاه ها در دسترس خواهد بود یا اینکه آیا ابزارها به صورت موردی منتقل می شوند. و بدون تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 3 که در خط S24 برای تامین انرژی آنها استفاده می‌شود، باید دید که در مدل‌های قدیمی‌تر چقدر عملکرد بهتری وجود دارد. با این اوصاف، واقعاً خوب است که می‌بینیم سامسونگ متعهد می‌شود حداقل برخی از نرم‌افزارهای جدید خود را به گجت‌های پرچم‌دار سال گذشته بیاورد، زیرا به مردم کمک می‌کند بعد از یک سال یا کمتر احساس کنند نیاز به ارتقا دارند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا