نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید مایکروسافت تیمز: افزودن ایمیل مخاطبین و گزینه های شخصی سازی جدید

مایکروسافت هفته گذشته جلسات فراگیر سه بعدی را به Teams معرفی کرد، اما کاربرانی که حق اشتراک پرداخت نکردند، نمی توانند از این ویژگی استفاده کنند. در عوض، کاربران رایگان Teams اکنون به بسیاری از ویژگی‌های تعامل با جامعه و قابلیت دسترسی برای تجربه جلسه بهتر در پلتفرم‌های مختلف دسترسی دارند.

مایکروسافت در چند ماه گذشته در حال کار بر روی چهار ویژگی جدید اصلی برای Teams رایگان بوده است که می توان به امکان تنظیم نام مستعار خاص برای یک جامعه خاص، ارتباط پیشرفته با مخاطبین، دسترسی آسان تر به کانال های داخل یک انجمن، و امکان افزودن تصاویر بنر انجمن اشاره کرد. همه این ویژگی‌ها اکنون در نسخه رایگان Teams در دسترس هستند، اگرچه بسیاری از آنها مختص پلتفرم هستند.

با این حال، نمی توان گفت که ویژگی های عمده ای که مایکروسافت در چند ماه گذشته به Teams رایگان اضافه کرده، فقط برای یک پلتفرم خاص در دسترس هستند. در واقع، پشتیبانی از نام‌های مستعار خاص جامعه، که مسلماً بزرگترین تغییر در بین این چهار مورد است، در تمام پلتفرم‌های پشتیبانی شده، از جمله ویندوز 11، iOS و اندروید در دسترس است. به عبارت دیگر، می‌توانید یک نام مستعار اختصاصی در یک انجمن خاص تعیین کنید، چه از Teams رایگان در گوشی خود یا دسکتاپ استفاده کنید.

نام‌های مستعار شخصی‌شده می‌توانند هر چیزی باشند، از خدمت به عنوان یک شناسه سرگرم‌کننده تا توصیف نقش شما در آن جامعه می شود. به عنوان مثال ارائه شده توسط مایکروسافت، “…نام مستعار شما می تواند “اراده مربی” در یک انجمن برای یک تیم ورزشی باشد.” می توانید نام مستعار خود را با پیمایش به تنظیمات انجمن در Teams تنظیم کنید.

سایر ویژگی‌های جدید تیمز رایگان تنها در صورتی در دسترس هستند که از آن در یک پلتفرم خاص استفاده کنید. به عنوان مثال، ایجاد یک چت جدید Teams به سادگی با تایپ آدرس ایمیل آن مخاطب در کادر جستجو، فقط برای کاربران ویندوز 11 در دسترس است. اگر از اندروید یا iOS استفاده می‌کنید، دسترسی سریع‌تری به کانال‌های موجود در یک انجمن خواهید داشت و همچنین در صورت وجود بیش از سه کانال، با استفاده از گزینه جدید گسترش/کوچک کردن نمای، صفحه اصلی را سازماندهی می‌کنید. علاوه بر این، اگر مالک انجمن هستید، اکنون می توانید تصویر بنر را از دستگاه های تلفن همراه خود تنظیم یا تغییر دهید.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا