نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن ChatGPT به هدست اپل ویژن پرو می آید

شرکت OpenAI اپلیکیشن ChatGPT خود را برای هدست جدید اپل ویژن پرو با مدل GPT-4 Turbo معرفی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد تا با هوش مصنوعی از طریق هدست در تنظیمات واقعیت افزوده (AR) به آن دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن ChatGPT در Vision Pro به کاربران این امکان را می دهد که با هوش مصنوعی در قالب های مختلف از جمله ورودی های متنی، صوتی و تصویری ارتباط برقرار کنند. این یکی از اولین اپلیکیشن هایی است که از visionOS، استفاده می‌کند که برای ادغام یکپارچه محتوای دیجیتال با دنیای واقعی طراحی شده است.

اپل ویژن پرو شامل ویژگی های پیشرفته ای مانند Optic ID برای احراز هویت بیومتریک از طریق ردیابی چشم و تشخیص عنبیه، صدای فضایی برای تجربه صدای واقعی و VisionKit برای توسعه برنامه است. اگرچه مشخص نشده که اپلیکیشن ChatGPT از چه ویژگی هایی استفاده می کند، ولی پتانسیل قابل توجهی برای تعاملات هوش مصنوعی با استفاده از ورودی های متن، گفتار و بصری وجود دارد.

ادغام ChatGPT با Vision Pro گامی به سوی تعاملات طبیعی و شهودی بین انسان و هوش مصنوعی است. کاربران می توانند با بیان دستورالعمل ها یا نشان دادن مشکلات به هوش مصنوعی از طریق دوربین هدست، به مسائل پیچیده رسیدگی کنند یا محتوا تولید کنند. این یکپارچه سازی می‌تواند وظایف مختلف، از عیب‌یابی مشکلات مکانیکی تا برنامه‌ریزی غذا و فعالیت‌های آموزشی را از طریق ورودی مستقیم بصری تغییر دهد.

در دسترس قرار دادن ChatGPT در Vision Pro بخشی از استراتژی OpenAI برای گسترش فناوری‌های هوش مصنوعی در چندین پلتفرم است. ChatGPT قبلاً در آیفون و آیپد در دسترس بود و دسترسی کاربران را گسترش داد. برنامه ChatGPT به صورت رایگان در اپ استور visionOS با اشتراک اختیاری برای ویژگی‌های پیشرفته و پاسخ‌های سریع‌تر در دسترس است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا