گوناگون

نمای داخلی شیائومی SU7 با طراحی راننده محور رونمایی شد

سدان برقی مورد انتظار شیائومی، SU7، به زمان عرضه نزدیک‌تر می‌شود و جزئیات جدیدی از فضای داخلی آن فاش شده است. در حالی که طراحی بیرونی در دسامبر گذشته رونمایی شد، فضای داخلی تاکنون یک راز باقی مانده بود. طبق تصاویر رسمی جدید داخلی، شیائومی از فضای داخلی مینیمالیستی که مورد علاقه شرکت‌های فناوری است که وارد فضای خودرو می‌شوند، فاصله گرفته است.

در عوض، آنها یک طراحی راننده محور با دکمه های فیزیکی در کنار فناوری براق را اتخاذ کرده اند. به نظر می رسد این تغییر به بازخورد کاربران می پردازد، زیرا بسیاری از دارندگان خودروهای برقی از عدم وجود کنترل های لمسی در وسایل نقلیه خود ابراز ناامیدی کرده اند. فضای داخلی SU7 با فرمان کف تخت، سوئیچ های لمسی، صفحه نمایش لمسی مرکزی افقی و کنسول مرکزی طراحی شده است.

اما نکته جالب توجه ردیفی از سوئیچ ها است که به راحتی در زیر دست راست راننده قرار گرفته اند. این سوئیچ‌ها عملکردهای ضروری مانند تهویه مطبوع، ارتفاع سواری و حتی اسپویلر بال عقب را کنترل می‌کنند و بازگشت خوش‌آمدی به تعامل فیزیکی در دریایی از تاچ اسکرین ها را ارائه می‌دهند. اما SU7 فقط مربوط به دکمه ها و درگیری راننده نیست.

فضای داخلی همچنین دارای طراحی داشبورد شناور است که هدآپ نمایشگر، پنل ابزار و خروجی های هوا را ادغام می کند و حس جادار بودن را ایجاد می کند. علاوه بر این، یک واحد اتصال امکان اضافه کردن دکمه‌های فیزیکی بیشتری را فراهم می‌کند. طراحی متمرکز بر راننده شامل صندلی‌های اسپرت برای موقعیت پایین صندلی و دید عالی به جلو است. با توجه به اینکه انتظار می رود تحویل در نیمه اول سال 2024 آغاز شود و قیمت آن حدود 300000 یوان (42000 دلار) است، شیائومی SU7 در حال تبدیل شدن به یک رقیب جدی در بازار خودروهای برقی چین است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا