اپراتور تلفن همراه بریتانیایی، Three، اعلام کرده است که همه مشتریانش در معاملات Pay Monthly ،Pay As You Go ،Mobile Broadband و Home Broadband می توانند 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری گوگل وان را به مدت سه ماه به صورت رایگان و بدون هیچ هزینه اضافی دریافت کنند. در حالی که فقط موقت است، این پلن برای کسانی که میزان فضای ذخیره سازی در گوگل فوتوز به صورت محدود است، مناسب خواهد بود. 

با ذخیره سازی اضافی گوگل وان، مشتریان Three می توانند ایمیل های بیشتری در جیمیل، فایل های بیشتر در گوگل درایو و عکس های با کیفیت بیشتر در گوگل فوتوز ذخیره کنند. در این پیشنهاد قابلیت اشتراک فضای ذخیره سازی ابری و مزایای عضویت با حداکثر پنج نفر دیگر و امکان تماس با کارشناسان گوگل وجود دارد که می توانند به حل مشکلات شما با خدمات گوگل کمک کنند.

طبق سوالات متداول گوگل وان، هنگامی که دوره آزمایشی شما به پایان می رسد و فضای ذخیره سازی شما به 15 گیگابایت باز می گردد، چیزی را از دست نمی دهید، اما گزینه بارگذاری مطالب جدید در گوگل درایو یا گوگل فوتوز را ندارید و حتی ممکن است با شما تداخل داشته باشد. برای پاک کردن فضای ذخیره سازی از گوگل وان در زمان پایان دوره آزمایشی، کافی است به صفحه Google One Storage بروید و به دنبال “Get your space back” باشید.

 این گزینه به سرعت مواردی را که احتمالاً نمی خواهید اما فضای ذخیره سازی را زیاد کرده اند پیدا می کند – این امر دسترسی به محدوده رایگان 15 گیگابایتی را آسان تر می کند. اگر می خواهید فضای ذخیره سازی 100 گیگابایتی را حفظ کنید، می توانید یکی از اشتراک های پریمیوم را با قیمت 1.59 پوند در ماه خریداری کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *