ایسر اخیرا دو لپ‌تاپ جدید به نام‌های Swift Edge 16 و Swift Go 14 را معرفی کرد که از آخرین سری AMD Ryzen 8040 پشتیبانی می‌کنند. این دستگاه‌ها به لطف واحدهای پردازش عصبی اختصاصی‌شان، برای انجام کارآمد وظایف هوش مصنوعی ساخته شده‌اند. این لپ تاپ به همراه ویژگی‌هایی با هدف بهبود ارتباطات آنلاین، مانند کاهش نویز و محو کردن پس‌زمینه در حین تماس‌های ویدیویی، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جلسات مجازی را روان‌تر کنند.

هر دو لپ تاپ دارای صفحه نمایش OLED با کیفیت بالا، گرافیک Radeon 780M هستند و می توانند تا 32 گیگابایت رم مجهز شوند. قلب این ماشین‌ها، تراشه Ryzen 8040، به دلیل قابلیت‌های هوش مصنوعی محبوبیت خاصی دارد و نوید عملکرد سریع‌تر در کارهای هوش مصنوعی را نسبت به مدل‌های قبلی می‌دهد.

یک دکمه جالب این لپ‌تاپ‌ها دکمه‌ای است که Microsoft Copilot را فعال می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد مستقیماً سوالات مبتنی بر هوش مصنوعی بپرسند. این ویژگی از خدمات ابری برای ارائه پاسخ ها استفاده می کند، به این معنی که هوش مصنوعی لپ تاپ به صورت مجزا کار نمی کند. امنیت نادیده گرفته نشده و با گنجاندن پردازنده امنیتی مایکروسافت پلوتون، اطلاعات حساس از تهدیدات سایبری ایمن نگه داشته می شود.

Swift Edge 16 بر تعادل قدرت با قابلیت حمل تمرکز دارد. صفحه نمایش 16 اینچی آن تصاویری واضح و پر جنب و جوش ارائه می دهد بدون اینکه لپ تاپ را برای حمل آن بیش از حد سنگین کند. Swift Go 14، اگرچه کوچکتر است، اما در عملکرد یا کیفیت صفحه نمایش کوتاهی نمی کند و با وجود اینکه کمی سنگین تر بوده، به همان اندازه قابل حمل است.  ایسر قصد دارد Swift Edge 16 را در ماه مارس با قیمت پایه 1300 دلار عرضه کند و Swift Go 14 در ماه آوریل با قیمت پایه 700 دلار عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *