موبایل و تبلت

نوبیا فوکوس پرو، موزیک و نئو 2 معرفی شد

نوبیا، زیرمجموعه ZTE قبلاً Flip 5G و MWC خود را معرفی کرده بود، اما گوشی‌های جدید دیگری نیز برای نمایش داشت. نوبیا فوکوس و فوکوس پرو متمرکز بر دوربین، یک تلفن بازی ارزان قیمت در Neo 2 و موسیقی محور نوبیا موزیک وجود دارد. همانطور که در مورد اکثر اعلامیه های گوشی های هوشمند در MWC وجود دارد، ZTE جزئیات قیمت و در دسترس بودن را برای همه دستگاه های جدید اعلام نکرده ارائه نکرده است.

نویبا فوکوس و فوکوس پرو یک دوربین اصلی نئوویژن 108 مگاپیکسلی (1/1.67 اینچ و دیافراگم f/1.75) با طراحی پشتی دوگانه با الهام از دوربین قدیمی و جزیره دوربین بزرگ ارائه می‌کنند. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در مجموع پنج فاصله کانونی (18-72 میلی متر) را در فوکوس پرو و چهار فاصله کانونی را در فوکوس پوشش می دهد. هر دو گوشی زوم درون حسگر، RAW HDR و فیلمبرداری 4K را ارائه می دهند.

فوکوس پرو همچنین دارای یک دکمه کشویی در فریم کناری است که برنامه دوربین را در یک لحظه راه اندازی می کند. همچنین یک شاتر دوربین خازنی اختصاصی دریافت می کنید. نوبیا فوکوس یک صفحه نمایش 6.6 اینچی (اچ دی پلاس 120 هرتز) دارد در حالی که نسخه پرو مجهز به پنل 6.72 اینچی (فول اچ دی پلاس 120 هرتز) است.

هر دو گوشی به چیپست های Unisoc T760 همراه با 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و همچنین باتری های 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 33 واتی مجهز شده اند. قیمت نوبیا فوکوس از 199 دلار شروع می شود اما در بازارهای مختلف متفاوت است. نوبیا نئو 2 یک گوشی گیمینگ مقرون به صرفه است که با قیمت 199 دلار دارای تریگرهای شانه ای خازنی، صفحه نمایش 6.72 اینچی (FHD+ 120Hz) و چیپست Unisoc T820 با قابلیت 5G به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

ZTE از یک سیستم اتلاف حرارت چند لایه برای عملکرد بهینه حتی در جلسات شدید بازی و یک رابط اختصاصی Game Space 2.0 استفاده می کند. نئو 2 همچنین دارای بلندگوهای Dual DTS:X Ultra و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 33 واتی است. نوبیا موزیک با چند ترفند در آستین خود طراحی عجیب و غریبی را به ارمغان می آورد. به نظر می رسد یک گوشی هوشمند معمولی در جلو با صفحه نمایش 6.6 اینچی (اچ دی پلاس 90 هرتز) و بریدگی سوراخ پانچ بوده، اما مهمانی در پشت است.

بلندگوی بزرگ با نام تجاری DTS در کنار دوربین ها، 600 درصد بلندتر از بلندگوهای گوشی هوشمند معمولی شما است. ZTE در اینجا رقم دسی بل ارائه نکرده است. ویژگی منظم دیگر جفت (بله، 2) جک هدفون 3.5 میلی متری است که به شما امکان می دهد آهنگ ها را با یک دوست از طریق هدفون سیمی به اشتراک بگذارید. نوبیا موزیک دارای چیپست Unisoc SC9863A با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است و همچنین از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. انتظار می رود قیمت نوبیا موزیک از 149 دلار شروع شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا