نرم افزار و اینترنت

فهرست ویژگی‌های جدید گوگل کروم به جستجو حتی با اتصال شبکه “بد” اجازه می‌دهد

گوگل به تازگی سه ویژگی را برای مرورگر کروم خود معرفی کرده تا “پیشنهادات مفیدتر” را ارائه دهد. برخی از این ابزارها برای اپلیکیشن گوشی هوشمند هستند، در حالی که برخی دیگر با مرورگر استاندارد مبتنی بر کامپیوتر کار می کنند.

ابتدا، کاربران کروم دسکتاپ پیشنهادهای جستجوی جدیدی را دریافت می‌کنند که از آنچه دیگران برای جستجوی آن از مرورگر استفاده کرده‌اند، بیرون می‌آیند. مرورگر همچنان درخواست‌های اخیر شما را به خاطر می‌سپارد و پیشنهادات جستجوی مرتبط را تکمیل خودکار می‌کند، اما گزینه‌های ایجاد شده توسط کاربر را نیز در سمت راست پیشنهادهای تکمیل خودکار معمولی، در زیر تب با علامت “People also search for” مشاهده خواهید کرد.

کاربران کروم در iOS و اندروید اکنون تصاویر بیشتری را به همراه جستجوهای پیشنهادی مشاهده خواهند کرد. در گذشته، کروم فقط تصاویری را برای پیشنهادهای جستجو در نوار آدرس نمایش می‌داد که دقیقاً با یک جستجوی خاص مطابقت داشتند. شاید گیج‌کننده‌ترین ویژگی جدید این باشد که کروم برای iOS و اندروید در حال دریافت یک ابزار بهینه‌سازی است که امکان جستجو را حتی زمانی که کاربران اتصال شبکه بدی دارند را فراهم می‌کند.

گوگل نحوه عملکرد این کار را فاش نکرده و صرفاً بیان کرده که این به دلیل “بهبود قابلیت‌های روی دستگاه” است. این شرکت می‌گوید جستجو با اتصال “بد” به کار خود ادامه می‌دهد، بنابراین احتمالاً سطحی از اتصال هنوز ضروری است. هر سه این ویژگی ها امروز در دسترس هستند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا