نرم افزار و اینترنت

ویندوز 11 پلاگین های کوپایلت و ارتقاهای هوش مصنوعی بیشتری دریافت می کند

پس از راه اندازی Copilot Pro در ژانویه، مایکروسافت از امروز شروع به ارائه مجموعه ای از به روز رسانی ها خواهد کرد تا دستیار هوش مصنوعی خود را در ویندوز 11 مفیدتر کند. بزرگترین افزودنی پشتیبانی از افزونه ها است، چیزی که قبلا فقط با کوپایلت در وب کار می کرد.

برای مثال می‌توانید کوپایلت را به OpenTable متصل کنید تا بتوانید از پنجره چت آن رزرو کنید. اگر خرید شما کم است، می توانید سفارش خود را با استفاده از افزونه Instacart شروع کنید. مایکروسافت می‌گوید که افزونه‌های Kayak، Klarna و Shopify نیز طی ماه آینده وارد بازار خواهند شد. البته هدف این است که شما را تا زمانی که ممکن است در پنجره کوپایلت قفل کنید.

مایکروسافت حتی نمی خواهد که کوپایلت را برای دسترسی به تنظیمات سیستم ترک کنید. با این به‌روزرسانی جدید، می‌توانید حالت صرفه‌جویی باتری را روشن و خاموش کنید یا مشخصات سخت‌افزاری سیستم خود را از داخل نمای چت هوش مصنوعی مشاهده کنید. همچنین می‌توانید درخواست کنید که کوپایلت Live Captions، و Narrator یا Screen Magnifier ویندوز 11 را روشن کند.

حتی می تواند لیستی از شبکه های وای فای موجود برای اتصال به آن را نمایش دهد. کاربران اصلی ممکن است در نهایت از توانایی بهره‌برداری از ویژگی‌های ویندوز 11 بدون پیمایش در برنامه تنظیمات لذت ببرند، بنابراین یکپارچگی پیشرفته کوپایلت می‌تواند در نهایت به یک پیروزی کاربردی برای مایکروسافت تبدیل شود.

برنامه‌های ویندوز 11 که از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Photos و Clipchamp استفاده می‌کنند، چند پیشرفت هوش مصنوعی نیز دریافت می‌کنند. Photos اکنون دارای ویژگی Generative Erase است که می‌تواند به شما کمک کند اشیا و عناصر ناخواسته را از یک عکس حذف کنید، در حالی که Clipchamp پیش‌نمایش ابزار هوش مصنوعی Silence Removal را برای حذف لحظات ناخوشایند ویدیویی آغاز می‌کند.

مایکروسافت می‌گوید از امروز به‌روزرسانی‌های Copilot و AI را برای کاربرانی که ویندوز 11 دارند با به‌روزرسانی‌های پایان سال 22H2 (2022) و 23H2 (2023) آغاز می‌کند. اگر مشتاق هستید ویژگی‌های جدید را امتحان کنید، مطمئن شوید که گزینه “Get the latest updates as soon as they’re available” را فعال کرده‌اید. این شرکت انتظار دارد با راه‌اندازی به‌روزرسانی اختیاری پیش‌نمایش غیرامنیتی مارس 2024، بیشتر ویژگی‌ها را در دسترس داشته باشد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا