گوگل به طور رسمی تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O در سال 2024 را اعلام کرد. براساس گفته گوگل، این رویداد قرار است در تاریخ 14 می 2024 (25 اردیبهشت 1403) برگزار شود.

وب‌سایت رسمی کنفرانس در حال حاضر کاملاً خالی است. بخش About نشان می دهد که Google I/O 2024 بیشتر یک رویداد آنلاین خواهد بود. در حالی که “مخاطبان زنده کوچک” وجود خواهد داشت، اکثر مردم باید مراسم را به صورت زنده نگاه کنند. وبلاگ رسمی Google for Developers می‌گوید که این رویداد شامل “بیش از 100 جلسه، کارگاه، آزمایشگاه‌ها و دمو” خواهد بود.

در مورد آنچه که در طول Google I/O فاش می‌شود یا درباره آن صحبت می‌شود، این هنوز یک راز است. در پست وبلاگ Google Developers به “عصر جمینی” اشاره شده، بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که اطلاعات و اطلاعیه‌های بیشتری در مورد برنامه‌های گوگل برای پروژه‌های هوش مصنوعی مولد Gemini دریافت کنید. همچنین مطمئناً در این کنفرانس به‌روزرسانی‌های اندروید 15 را دریافت خواهیم کرد.

از سوی دیگر، شایعاتی وجود دارد که این شرکت در حال کار بر روی گوشی هوشمند گوگل پیکسل 8a است و می‌تواند به طور رسمی در Google I/O 2024 معرفی شود. همچنین شایعاتی مبنی بر به‌روزرسانی کروم کست آن با Google TV وجود دارد که می‌تواند در طول کنفرانس نیز فاش شود. البته، می‌توانیم برخی از دستگاه‌ها یا خدمات مفهومی غافلگیرکننده را نیز ببینیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *