موبایل و تبلت

سری گلکسی اس 22 سامسونگ ممکن است ویژگی های Galaxy AI را داشته باشند

گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا سامسونگ امسال با ویژگی‌های Galaxy AI عرضه شدند و این شرکت از آن زمان قول داده است که این ویژگی‌ها از طریق به‌روزرسانی One UI 6.1 که قرار است در پایان این ماه برای آنها منتشر شود، به خانواده S23 بیاید.

اکنون به نظر می رسد که پرچمداران 2022 همچنان می توانند طعم Galaxy AI را بچشند، اگرچه هنوز هیچ چیزی مشخص نشده است. رئیس بخش موبایل TM Roh سامسونگ در جلسه عمومی سهامداران گفت که این شرکت فعالانه به دنبال راه‌هایی برای ارائه ویژگی‌های Galaxy AI به گوشی‌های قدیمی است.

مشکل این است که در حالی که برخی از عملکردها مبتنی بر فضای ابری هستند، برخی از آن ها روی دستگاه هستند و ظاهراً این مانعی برای پیاده سازی در خانواده S22 است. سپس دوباره، S23 FE، که Galaxy AI را دریافت می کند، دارای چیپست های مشابه با مدل های S22 است که چنین نیستند. به گفته Roh، “تلاش زیادی” برای تحقق این امر لازم است، اما سامسونگ در حال سرمایه گذاری منابع برای این کار است.

بنابراین مشخص نیست که خانواده S22 قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی AI را دریافت کنند، اما روی آن کار می شود. به نظر می رسد که نتیجه هنوز مشخص نیست، اما اگر اطلاعات بیشتری به دست آمد، به شما اطلاع خواهیم داد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا