گجت و پوشیدنی

سامسونگ اولین نسخه بتای One UI 6 Watch را منتشر کرد

در اواخر ماه گذشته، سامسونگ One UI 6 Watch را معرفی کرد که نسخه بعدی پوسته خود بر روی سیستم عامل Wear OS گوگل است. در آن زمان، این شرکت تنها گفت که این به‌روزرسانی “آخر امسال” برای مدل‌های ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 و بالاتر سامسونگ در دسترس خواهد بود.

اکنون، سامسونگ اولین نسخه بتای عمومی One UI 6 Watch را برای گلکسی واچ 6 و واچ 6 کلاسیک در آمریکا و کره منتشر کرده است. متأسفانه نسخه بتا در هیچ کشور دیگری در دسترس نخواهد بود. انتظار می‌رود که One UI 6 Watch روی گلکسی واچ 7 و واچ اولترا از پیش بارگذاری شود، که در اوایل جولای در رویداد Unpacked بعدی سامسونگ رسمی خواهد شد.

دارندگان گلکسی واچ 6 و واچ 6 کلاسیک در آمریکا و کره می توانند دستگاه های خود را از طریق اپلیکیشن Samsung Members در نسخه بتا ثبت نام کنند. به نظر می رسد در دسترس بودن اولیه محدود به نسخه بلوتوث ساعت ها باشد، اما مدل های دارای LTE نیز در آینده نزدیک دسترسی خواهند داشت.

بتا نیز در زمان مناسب راه خود را به گلکسی واچ 4 و واچ 6 خواهد داد. طبق تغییرات، Samsung Health یک امتیاز انرژی جدید دارد که سطوح آمادگی جسمانی و ذهنی را بر اساس خواب و فعالیت بدنی شما نشان می‌دهد. همچنین تجزیه و تحلیل خواب دقیق تری با بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی و گزارش خواب جامعی که شامل ضربان قلب، تعداد تنفس و مدت زمانی است که بعد از دراز کشیدن به خواب می روید، وجود دارد.

پیمایش افقی اکنون سریع‌تر شده و با ضربه زدن به پایین واچ فیس، فهرستی از فعالیت‌های در حال انجام (تماس‌های تلفنی، تمرین‌ها، پخش موسیقی) نشان داده و دکمه ای برای یک اقدام سریع (پاسخ به تماس تلفنی، خاموش کردن زنگ هشدار) به‌طور خودکار برای شما متمرکز می‌شود. اگر مچ دست خود را به جلو و عقب حرکت دهید، می‌توانید بدون لمس کردن آن به صفحه قبلی بروید و حالت‌ها می‌توانند تنظیمات بیشتری را بر اساس کاری که انجام می‌دهید یا مکانی که هستید، کنترل کنند.

One UI 6 Watch فونت پیش‌فرض جدیدی نیز دارد و وقتی شروع به پخش موسیقی روی ساعت خود می‌کنید، هدفون یا بلندگوی بلوتوث شما به‌طور خودکار برای پخش متصل می‌شود. تنها در صورتی که هیچ دستگاه صوتی بلوتوثی برای اتصال در دسترس نباشد، ساعت سعی می کند از طریق بلندگوی خود پخش شود (اگر برنامه موسیقی شما از این پشتیبانی می کند).

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا