موبایل و تبلت

پاناسونیک از گجت جان‌سخت Toughbook FZ-T1 رونمایی کرد

محصولات سری Toughbook قیمت بالایی دارند با این حال مقاومت مناسبی در برابر ضربه از خود نشان می دهند. این کمپانی ژاپنی اخیرا از گوشی هوشمند جان سخت جدیدی رونمایی کرده است. پاناسونیک Toughbook FZ-T1 در دو نسخه روانه بازار می شود. یکی از نسخه های این اسمارت فون تنها از Wi-Fi پشتیبانی می کند و نمونه دیگر دارای شبکه ارتباطی 4G به همراه وای فای است.

پاناسونیک تاف بوک FZ-T1 با هدف مشتریان تجاری طراحی شده است. از ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به اسکن بارکد اشاره کرد که به لطف کلیدهای موجود در چپ و راست دیوایس قابل استفاده است. در حالی که این گوشی هوشمند به مشخصات فنی ضعیفی مجهز شده است، از امکانات جالبی بهره می برد. پاناسونیک Toughbook FZ-T1 دارای استاندارد IP68 و MIL-STD-810G است که مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را در پی دارد. این گوشی هوشمند در برابر سقوط از فاصله 1.5 متری مقاوم است و در محدوده دمایی 10- تا 50 درجه سلسیوس قادر به همراهی کاربر است.

ابعاد پاناسونیک تاف بوک FZ-T1 برابر با 154 در 75 در 13.1 میلی‌متر و وزن آن نیز برابر با 240 گرم است. این گوشی از صفحه نمایش 5 اینچی اچ دی و پردازنده اسنپدراگون 212 بهره گرفته و در کنار تراشه 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. اندروید 8.1 اوریو به صورت پیشفرض در راس بخش نرم افزاری دیوایس قرار داشته و یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی این کامپیوتر را بر عهده دارد که می‌تواند در محیطی بین 10 الی 50 درجه سلیسیوس مقاومت کند.

پاناسونیک قیمت بالایی را برای این محصول خود در نظر گرفته است. نسخه وای فای این گوشی هوشمند قیمتی برابر با 1331 دلار داشته و نسخه 4G آن با قیمت 1415 دلار به فروش می رسد. نسخه وای فای در ماه آگوست و نسخه 4G در ماه سپتامبر روانه بازار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا